Ei vitsit, me saatiin ootella yli vuoden ennenku mami anto meille koneaikaa Yllättynyt
Mutta se, että me ylipäätään päästiin koneelle ollenkaan johtu siitä, kun muutama meiän kamuista oli käyny täällä blogissa kyselemässä meitä niin kai mami sit helty, kun mekin siinä sit nau'uttiin Nauru

Tää kirjottaminen on ihan vaan poikkeustapaus sano mami ja jää ainooksi eikä saada edes kommentteihin vastata jos nyt joku meiän kamuista enää muistaakaan meitä Itku

Sillon, kun viimeks kirjotettiin...Tai siis eihän Tiikeri mitään kirjota, kun ei se oo vieläkään oppinu ees aakkosia, niin oli jus ollu Tiikerin 5-vuotis synttärit ja nyt se on jo täyttäny jo yhen vuoden lisää.
Ja entäs mää sitte olin sillon vielä 8 vuotias ja nyt oon jo 9 v. Ens keväänä vuosien taakka lisääntyy, kun täytän huikeet 10v.

Oikeesti mulla ei oo enää sellasta kirjottamisen fiilistä niinku ennen ja kai se mami sit oikeessa oli, kun pisti pisteen meiän kirjottamisille.
Meillä on menny tää aika, kun ollaan oltu täältä pois niin aika lailla samaan tyyliin, ku aikasemminkin eli mä oon toiminu pomona ja Tiikeri on ollu uskollinen alamainen Silmänisku
Samat harrastuksetkin meillä on edelleen niinku syöminen, nukkuminen, syöminen ja reviirin tarkastus, mutta se nyt on jääny taas vähemmälle, kun on tulossa taas se tyhmä talvi ja mä en ainakaan tykkää yhtään olla sillon ulkona Otsan rypistys


Niin onhan meillä vielä se rakkiki, mutta enpä mä paljoo oo sen höpinöitä jaksanu kuunnella ja enempi se onkin sitten Tiikerin kanssa hengaillu niinku nukkuen kylki kyljessä ja sillain.

Ei mua silti mikään vanhuus paina jos joku sattu sellasta epäileen ja ihan yhtä kepeesti nousee jalka niinku ennenki.
Mami otti meistä eilen pari kuvaa, kun mua alko jotenkin ottaan Tiikerin typerä naama pattiin niin päätin antaa sille pienen opetuksen ja survasin pari hyvin suunnattua tälliä sen kuonoon Nauru
Mutta sehän ei oliskaan Tiikeri jos se olis jotain ymmärtäny, kun se suuttu siitä heti ja uskalsi käydä mun päälle, vaikka mä oon pomo Yllättynyt
Kyllä mä sit lopulta laitoin sen ojennukseen ja niin oli Tiikeri sen koulutuksen jälkeen taas niin nöyrää poikaa.

1289588518_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

1289588486_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

1289667925_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Huomatkaa mun upee atleettivartaloni Cool