Varoitus: (K 1v. nartut) Saattaa sisältää materiaalia, jotka voivat aiheuttaa riippuvuutta :)

Meillä on nyt kaikki ihmiset kipeenä ja ne vaan makaa petissä..
Mami ja iskä yritti tossa lääkitä itteensä jollai juomallakin, ne sano sitä yskänlääkkeeks, mutta sitä mä en usko, kun oon nähny samanlaisia pulloja iskän 'toimiston' kaapissa ja se on ottanu sitä aikasemminkin, vaikka sillä ei oo ollu yskääkään ;D
Niin ja sit viä Tiikerille on tullu uhmaikä.. Se nimittäin heräs yks aamu tosi vihasena :(
Tollasella naamanilmeellä se heräs (sori vähä huono kuvanlaatu)
327710.jpg

Tiätteks, että se suuttu mullekki, vaikka mä en tehny mitään ja alko huutaan mulle pää punasena niin, että meitsin tärykalvot meinas haljeta..
siinä meni meitsiltä kuulo..
327695.jpg

Mami yritti saada Tiikerin paremmalle tuulelle ja se tarjos sille koko paketin seitiä. mutta Tiikeri vaan haisto sitä ja jatko mulle huutamista
327714.jpg

Sit mamille tuli mieleen, että Tiikeri vois tykätä jos mami hakis sille aterian yhestä tietystä paikasta, mutta arvatkaa tykkäskö se :o
vähänks on vihanen ilme..
325465.jpg

Lopuks mami sitten otti harjan ja alko harjaan Tiikeriä jos se, vaikka siitä rauhottuis, mutta siitä se tuli vaan entistä hullummaksi ja alko pureen ja raapiin mamin käsiä..
Tollanen siitä tuli harjattuna
327708.jpg

Sitten, kun mikään muu ei auttanu ja mami oli kauheen kipee, eikä jaksanu enää yrittää rauhotella Tiikeriä niin Tiikeri päästettiin ulos ja mami meni petiinsä  ja meitsi oikas ittensä takan eteen, kun siinä oli niin ihanan  lämmin :)
325548.jpg