Tiätteks kamut mitä mulle taas tänä aamuna tapahtu.. No ette tietenkään tiä siispä mä kerron :)
No aamulla aikasin, sillon, kun aamulehti tavallisesti tulee niin toi Tiikeri alko kerjään, että enks mää niinku lukis sille aamulehtee niinku kannesta kanteen.
Siis Tiikeri ei osaa viä lukee eikä kirjottaa ja sit mä joudun aina sen puolesta lukeen ja kirjottaan kaikki, et sen takia se oon aina mä, joka nää jutut tännekkin kirjottaa :)
No tulihan siihen sit kääppärikin kerjään lukemista, mutta se nyt tuli vaan sen takia, kun se yrittää mielistellä mua..

Tossa Tiikeri kerjää mua lukeen sille
242982.jpg

No mä suostuin sit siihen lukemiseen, kun tietty mä halusin niinku näyttää et kuinka viisas mä oon ja sit ne niinku arvostaa mua ja olihan siinä sekin, et niitten kävi varmaan  sairaasti kateeks, kun luen niin sujuvasti :)

Tossa mä sit alottelen sitä lehden lukua  (noi kuvat on siks niin hämäriä, kun mulla oli vaan semmonen lukuvalo päällä)
246012.jpg

Siinä mä sit luin niille ja ne kuunteli nojatuolissa tyytyväisen ja ihailevan  näkösinä meitsiä..
Olin niin uppoutunut siihen lukemiseen etten heti hokannu, kun sekä kääppäri, että Tiikeri oli alkanu kuorsaan kesken mun lukemisen :(
Arvatkaas ottiko päähän, kun ekaks ne kerjää mua lukeen, vaikka olisin halunnu nukkua ja sit, ku suostun lukeen niin nää tyypit alkaaki vetään sikeetä :(
Siis ei mitään kunnioitusta toista kohtaan... Oliks meitsillä niin unettava ääni vai??

Tossa ne on sit simahtanu :(
246013.jpg