Hei kamut mun täytyy nyt heti kertoo mitä eilen illalla tapahtu, kun mun piti mennä nukkuun..
Siis se tapahtu sillon, kun mami oli lukemassa sängyssään ja meitsi sitten tapansa mukaan hyppää kans sinne sänkyyn, mutta eilen tulin jotain vartin myöhemmin, kuin ennen ja tiätteks mitä???? Mami oli ottanu kääppärin peittonsa alle :o  
Siellä peiton alla se rääpäle nuokku sillain, että sen pää niinku nousi ja laski koko ajan ylös ja alas..
No aluks en ees huomannu sitä kääppäriä vaan aloin sen tavanomaisen marssimisen siinä kirjan ja mamin naaman välissä ja mami alko ihan selvästi heti kuumeneen, mutta siitä mä vähät välitin marssin vaan edestakas :)
No sit yritin tunkee pääni mamin peiton alle ja sillon mä näin KÄÄPPÄRIN siellä ja en tiä mikä mulle tuli, meniks mulla jotain väärään kurkkuun vai mitä, mutta aivastin pari kertaa oikeen kovalla äänellä ja heti kääppäri heräs, mutta mami ei päästäny sitä häipyyn, vaan se laitto meitsin lattialle :(
No ajattelin siinä, että ei tää homma kyllä näin mee ja hyppäsin takasin siihen tyynylle ja kas kummaa taas yskäsin pari kertaa ja se riitti kääppärille :D  Se hyppäs alas sieltä peiton alta ja meni sinne iskän sukkakoriin..
No mami ei tainnu tykätä siitä aivastelusta, koska se sano, että hyi, kun sä haiset ja laitto mun taas lattialle, siis häh miks se sit syötti mulle sitä kalaa jos ei kerran tykkää  siitä hajusta.. Aattelin siinä sitten, että kolmas kerta toden sanoo ja hyppäsin taas sinne sänkyyn, mutta olin nyt viisaampi enkä menny enää yskiin mamin tyynylle vaan menin jalkopäähän aluks, mutta hiivin sitten yöllä, kun mami nukku niin siihen tyynylle sen naaman viereen hönkäileen :) 
Ai niin kääppäri saa yheltä tutulta sellasen kantoboxin, mähän voin sit, vaikka teljetä sen  sinne niinku vahingossa..
Tosta kollikalenterista sen verran, että kai te kaikki nartut ootte huomannu, et meitsistä on aika rohkee kuva siinä mun synttärikuukautena (toukokuu)  :)

236547.jpg