Mulla on nyt yks poro..porle..eiku probleema ja siks mä kysysin teiltä kamut siihen liittyvää asiaa ;)
Eli siis tietääks teistä kukaan, että missä olis semmosia kollikissojen pukukauppoja joista voi ostaa tai, vaikka tilata netin kautta mittojen mukaan valmistetun uuden kokopuvun???
Asia on nimittäin niin, että meitsiä on alkanu ahdistaa, kun mun pukuni on vuosien myötä jääny mulle pieneks tai sit se ei oo kovinkaan joustavaa materiaalia, kun se ei niinku veny samassa tahdissa mun kasvun kanssa :(
Arvaatte varmaan kuinka vaikeeta on esim, liikkuminen liian kireen puvun kanssa, kun joka paikasta hiertää ja vallankin vatsalihakset on hirveessä puristuksessa :(
Jos joku jolla on samoja ongelmia tai muuten tietää jotain kauppoja tai jotain turkkiliikkeitä niin olisin tosi kiitollinen vinkistä :)
Niin ja mulle kyllä kelpaa tämmönen samanvärinen puku, kuin tää vanhakin on ja sit jos mä saan uuden puvun niin mä voin myydä tän vanhan jollekki, joka tarttee , kun täähän on ihan priimakunnossa, eikä oo koinsyömä tai mitään muutakaan ;)
Mami tossa yrittää selittää, että tää mun vanha puku olis viä ihan hyvä jos alkasin treenaan juoksua ja sillain ja söisin vähemmän..
Just joo... eiks meitsi muka sit oo treenannu o_o
Hiki hatussa on yritetty bodata ja sitten, kun on tuloksia saatu aikaan ja puku jääny pieneks,niin mami alkaa vaatiin lisää treenejä....
Tiikerin puku on varmaan jotain eri laatua, kun sillä tuntuu olevan ihan päinvastoin, kuin mulla, nimittäin sillä on puolestaan liian iso puku verrattuna sen olemattomiin lihaksiin.. niin, että sen puku ihan roikkuu sen päällä..

Tossa pari kuvaa, joissa näkyy selvästi, että meitsi on kasvanu ulos puvustaan :(
414730.jpg


414776.jpg