Mun on nyt pakko tulla heti kertoon, kun toi mami oli taas eilen illalla niin tyhmä :)
Siis se kyllästy siihen, kun oon vallannu sen tyynyn ja nyt sen niska on kipee, kun se on nukkunu siinä tyynyn vieressä, jota en kyllä sivumennen sanoen usko.. Ehkä sen niska on tullu ennemmin kipeeks tietsikalla istumisesta, iskäkin sano niin..
Niin siitä tyynystähän mun piti puhua, eli siis mami laitto illalla siihen oman tyynynsä viereen semmosen littanan Latz tyynyn, jonka se sai joskus aikaa sitten, kun se pakkosyötti sitä Latzia meille, että sai sit sen tyynyn.
No sit, ku mä menin sinne mamin viereen, kun se oli jo menny lukeen niin mä vähä aikaa katoin sitä tyynyä siinä ja ajattelin, et aha mami on ottanu ittelleen toisen tyynyn ja nyt se ei sit tunkee enää mun tyynylleni :)
Sit, kun olin marssinu siinä pulleemmalla tyynyllä semmoset 10 minsaa ja puskenu mamia ja olin muutenki siinä kirjan edessä niin aattelin mennä koisiin niin sit mami sanooki, et se littana tyyny on niinku mua varte siinä, että voin kerätä läskini sen tyynyn päälle...
Siis voitteks kuvitella, että mami sano mulle tollain, vaiks mä oon sen lellikki ja se jopa silitteli mua jo eilen ja halaski ja sit se päätti mun puolesta, et mä annan tästä lähtien kaikkien pienten elukoitten olla rauhassa ja se tais uskoo sen, että mä olin samaa mieltä :D
Ai niin se tyynyjuttu jäi kesken, siis mähän en suostunu meneen siihen littanalle vaan oikasin itteni siihen pulleelle tyynylle ja mami meni sit siihen littanalle, kun lopetti sen lukemisen, jotain se yritti siinä viä sössöttää, mutta ei paljoo kiinnostanu..
Yöllä mä sit heräsin siihen, kun mami töni mua tai oikeestaan mun tassua pois sen littanalta tyynyltä ja se sano vähä pahalla äänellä, että ei mun tartte alkaa sille koipiani syöttään, että eikse jo riitä, että oon vieny siltä tyynyn vai tarttenko mä kenties toisenki tyynyn...

tommosella littanalla mun olis pitäny nukkua :(
271387.jpg

näin söpösti meitsi aina nukkuu :)
271386.jpg