Tiätteks kamut mitä... Mä kävin eilen illalla sisällä :o
Se juttu meni sillain, että ekaks mä olin yksistäni rappusilla ulko-oven takana , kun tiesin, että mamilla on tapana käydä ennen nukkumaanmenoo kurkkaamassa, että jos oltais Tiikerin kanssa tulossa sisälle :)
No mä olin sit siä oven takana ja naukasin pienellä äänelläni, kun mami avas oven ja laitoin päänikin siitä ovesta eteisen puolelle, mutta en mä sit kuitenkaan tullu pitemmälle vaan hyppäsin alas rappusilta ja lähin meneen...
Sit kulu jotain 10 min. niin mami tulee taas aukaseen sen oven ja nyt oli jo Tiikeri tullu siihen rappusille kytikseen ja heti, kun ovi aukes niin Tiikeri meni sisälle ja mä menin sit sen perässä ja mami katto suu auki, kun olin niin rohkee ja vetäs oven kii mun jälkeeni...
Mentiin sit Tiikerin kanssa peräkanaa meiän tavanomaselle ruokintapaikalle, mutta vähänkö säikähdin, kun näin, että meiän ruokapaikka oli vallattu :o
Siinä oli nimittäin se rakki parasta-aikaa murkinoimassa, siis voitteko kuvitella se oli ominu meiän paikan ittelleen :(
Sit se rakki huomas meiät, mutta ei se Tiikeristä mitään välittäny vaan musta se oli kiinnostunu ja tuli suoraan kohti... No mä siinä vähä hätäännyin ja otin korkeet jalat käyttöön, köyristin selkäni ja pörhensin turkkini niin ei se rakki sit uskaltanu tulla ihan kiinni muhun ja tais mamin ärähtämiselläkin olla jotain osuutta asiaan ;)
En sit kuitenkaan jääny sisäälle oleen vaan menin sinne yläkerran portaille, johon mami toi mulle sit ruokalautasen, mutta olin niin jännittyny etten pystyny oikein mitään syömään...
Mami tuli sinne eteiseen sit harjaan mua ja laitto oven kii, ettei se koira päässy sinne meitä häiritteen, kun mami harjas mua, että mä rauhottusin ja rauhotuinhan mä, kun se harjaaminen on melkein parasta mitä tiän :)
Sit, kun mami lopetti sen harjaamisen niin mua ei enää huvittanu olla sisällä, kun mami alko taas räpsiin niitä kuvia  ja aloin vinkuun ulos...
Mami päästi mut sit meneen ja lähti tuomaan sitä mun uutta ruokalautasta sinne mun majapaikkaan ja siä mä sit uskalsin vasta alkaa syömään ;)
Tiikeri jäi sisälle, mutta se tuli kyllä sit yöllä ulos samalla, kun se rakki kävi pissalla..

Tossa mä menin sinne portaille ja mulla on vieläki vähä turkki pörheenä ;)
785907.jpg

Tossa mä sit kyllästyin oleen sisällä ja pyysin päästä ulos
785894.jpg


785895.jpg