Taas yks tylsääkin tylsempi sunnuntai meneillään , kun mitään jänskää ei tapahdu ja meitsipoika kaipais vähän "äksöniä" elämäänsä  :)
Mutta tässä omassa nojatuolissani sitä vaan saa olla möllöttää, kun ei hotsita uloskaan mennä, siellä, kun on sitä äklöö lunta vieläkin..
Eikä kääppärikään esitä nyt mitään hölmöyksiään, kun se on koisimassa siä vakipaikassaan eli sukkakorissa ja Tiikeri nukkuu takan päällä..
Mitenkähän sillä Wallulla on menny, kun sillain just viikonloppuna tuli kipeeks :(
Mami ei oo enää ottanu kääppäriä sänkyynsä peittonsa alle vaan siellä on ollu meitsi :)
Mä muuten luulin, ettei se kääpiö ees pääsis omin avuin sänkyyn, mutta yllätyin eilen, ku se hyppäs aika kevyesti iskän sänkyyn, mutta iskä ei uskaltanu antaa sen olla siinä, kun se pelkäs, että se kääntyy yöllä sen päälle ja se kääpiö sit niinku litistyis :o
Tossa on se boxi minkä se kääppäri sai ja johon se ei ees uskalla mennä, enkä määkään, mutta Tiikeri kävi heti tarkastamassa sen  ;)

Nam, mami teki just äsken tossa semmosen täytekakun ja laitto siihen päälle sitä kermavaahtoo  ja se pursottikin sitä vaahtoo semmosesta ihme jutusta, että kun perästä painetaan niin sit se kermavaahto tulee semmosena kuviollisena pötkönä -  no kyllä te tiätte :)
Me saatiin sit omiin lautasiimme sitä vaahtoo, kun mami oli kerta luvannu ja saatiinkin kyllä aika reilusti, se kun oli semmosta latkoo.. öö tota laktoositonta kermaa, vaikka ei se meille mitään merkkaa me kyllä tykätään ihan minkälaisesta kermasta ja maidosta tahansa :)
Tiättekö muuten, että meitsille on tullu yhtäkkiä melki kilo lisää painoo ja mami sanoki, ettei mun tarttis sitä kermavaahtoo edes syödä, kun oon niin herkkä lihoon. Vähänks mä otin nokkiini, ku se kuitenki tykkää paksuista kissoista niin mitä se sit valittaa..
Ja sitä paitsi Tiikeri painaa mua enempi ja mami vaan sanoo, että Tiikerin saa painaa, vaikka 10 kg. kun sillä on semmoset geenit ...
Miksei mulla sitten oo semmosia painavia geenejä, kysyn vaan :(

238239.jpg