Mulla onkin tänään synttärit ja mä täytän 7v. Vaikka oikeesti sitä ei kyllä uskois, kun oon niin nuorekkaan näkönen ja Tiikerikin näyttää vanhemmalta, kuin mää, kun se on olemukseltaan sellanen iso ja laiska ;)
Meillä oli eilen ihan hirveesti kaikkia juhlia, kun ekana oli äitienpäivä ja tänään on mun ja sen teini-ikäsen synttärit yhtä aikaa ja mulla ja sillä teini-ikäsellä on tasan 10 v. eroo iässä mun hyväks :)
Noi kaikki juhlat pidettiin siis jo eilen niinku vähä etukäteen, mutta selvästi tärkein noista oli mun synttärit, kun mami halas ja lässytti mulle siitä vielä tänäkin aamuna, kun tulin yövuorosta aamupalalle :)

1279195.jpg

1506138.jpg

1319245.jpg

Voitteks kuvitella, että meille tuli eilen joku Topin koirakoulukaveri kylään ja siks mä en sit viittiny osallistua niihin kemuihin, eikä Tiikerikään ja kaiken lisäks tuli viä sen teini-ikäsen poikakaverikin syömään kakkua, kun silläkin on synttärit..siis sillä meiän teini-ikäsellä, eikä sillä poikakaverilla ;)
Mä en saanu eilen mitään lahjaa enkä ees kakkuakaan, mutta mami lupas tehdä  mulle  tänään sellasen tonnikalakakun ja mun pitäs sit jakaa sen Tiikerin kanssa :o