Niin siis nyt on eka yö vangittuna kissana mulla takana ja mä nyt kerron parilla sanalla millasta mulla oli ;)
Eilen illalla  mä jo uskalsin tulla pois sieltä yläkerran portailta, mutta en mä sinne mamin värkkäämään huoneeseen menny , itseasiassa en ees käyny siä ja tuskin meenkään, kun ei vähempää vois kiinnostaa ;)
Mä siis tulin sieltä poirtaolta ekaks makkariin ja makailin iskän ja mamin tyynyillä vuorotellen ja sit illemmalla menin Tiikerin kanssa vierekkäin samaan nojatuoliin koisiin, eikä se koira tullu lähellekään mua, kun murisin sille heti, kun näin sen ja se niinku hiukan pelkäs mua ja oleili pääasiassa eteisessä ihan vapaaehtosesti :)
Mutta kyllä mä vähän väliä muistin silti mouruta, että jos siitä olis ollu apua, mutta ei ollu :(
Sit, kun mami tuli nukkuun niin mä olin jo valmiina siä sängyssä oottamassa sitä ja olin sillain kaula pitkällä vastassa, että oltais puskettu toisiamme ja mehän sit puskettiin ja vähänkö mua halattiin <3
Sit mami veti taas sen länkkärinsä esiin ja alko lukeen, mutta mä häirittin parhaani mukaan kulkemalla edes takasin sen pään yli ja tulemalla välillä siihen sen länkkärin päälle maate ja haleja ja lässytystä tuli roppakaupalla :)
Nukuinkin siinä mamin tyynyllä jonkun aikaa, kun mami luki ja sit, kun se lakkas lukemasta ja sanmmutti valot niin alotin uudestaan sen marssimisen mistä oon joskus aikasemminkin kertonu ja oikasin sit lopulta siihen mamin viereen, mutta se oli jostain kumman syystä vieny oman tyynynsä pois, että oli vaan yks tyyny :o
Mutta jos mami kerta tykkää nukkua ilman tyynyä niin sit nukkuu ;)
Mami käänsi mulle selkänsä, kun se pelkäs, että mä saatan raapasta sitä naamaan niin sit aloin antaan sen päänahkaan semmosta akupunktiohierontaa, vaikka jotain se ynisi, että ei tarttis,
mutta olin niin mielissäni viä siinä vaiheessa etten kuunnellu mitään
sen höpinöitä :)
Heräsin yöllä monta kertaa ja muistin alkaa muutaman kerran mouruaan oikein kunnolla ja sit kerra tuli se koira siihen mami sängyn viereen ja nousi kahelle jalalle ja laitto etutassut mamin sänkyyn, kun se halus mennä pissalle niin sitä se tuli kertoon..
Mutta vähäkö säikähdin, kun sen rakin naama tuli ihan siihen mun kohdalle ja pomppasin oikein ilmaan ja päästin hirveen rääkäsyn ja sähisin ja murisin sille ja se tietty pelästy mua ja meni heti pois makkarista ja mami lähti pissattaan sitä ja ajattelin mennä siinä samassa ovenavauksessa kans ulos, mutta arvakkaa pääsinkö :(
Rauhotuin sitten, kun mami tuli takasin ja silitteli mua ja se koiraki meni omaan petiinsä..

Tossa mut on just raahattu sisälle ja näytän sille rakille, että osaan mäkin olla pelottavan näkönen ;)
886491.jpg

Tässä mulla on mourunta meneillään
886498.jpg

Sit, kun en päässy ulos niin näytin myrtsiä naamaa :(
886493.jpg