Tää uus kissakuvahaaste onkin näköjään päivän myöhässä, mutta,
eipä haittaa :)
Aiheena on tällä viikolla tilanne..

Mulla ei vielä oo uusia tilanteita tullu eteen sen jälkeen, kun oon tullu sisätiloihin joista voisin laittaa kuvia, jotka ei olis ollu jo täällä esillä ennenkin niin siks Tiikeri on niinku pääosassa tässä haasteessa ja ehkä mä sit lopuks laitan ittestäniki jonku kuvan :)

Tää on tämmönen kuvasarja, jossa Tiikeri tuli ruuan kerjuusseen ja toi rakki perässä...
988230.jpg

Tossa ne oottaa, että eiks mami aio antaa niille mitään...
988226.jpg

Tossa mami on sit menny jääkaapille ja noi on ihan varmoja, että niille sieltä jotain tulee..
988225.jpg

Tossa toi koira varastaa Tiikerin makupalan sen nokan alta, kun oli ekana  omansa syöny :o
988235.jpg

Mä en sit osallistunu tohon tilanteeseen muuten, kuin tarkkailemalla noita kahta tyhmää ylhäältä takan päältä ;)
988258.jpg

Edit/ klo. 20.00

Nyt on pakko pistää yks kuva lisää, kun tää siis sopii tohon tilanteeseen just sopivasti...
Tommonen tapaus, mikä tossa alla olevassa kuvassa on niin  pääs vaan jotenki tapahtumaan, mutta onneks yks toinen kuva jossa 
mä nenätän ton rakin kanssa niin se onneks epäonnistu ;)
Huomaatteks, että mä en enää pelkää tota rakkia ja nyt se on aina pikkusen varuillaan, kun mä oon lähettyvillä :)
988668.jpg