Tiätteks kamut, että mä oon nyt ottanu sen huoneen käyttööni, jonka mami meille järkkäs :)
Meillä on siä huoneessa se semmonen kantoboksi, jonka mä oon nyt ottanu nukkumapaikakseni, vaikka en oo koskaan aikasemmin 
uskaltanu mennä sinne boksiin vapaaehtosesti, mutta siä mä oon 
niinku turvassa jos se rakki sattuis onnistuun kiipeen sinne yläkertaan, 
missä se ei kyllä toistaseks oo onnistunu ja mikä on mun mielestä kyllä aika ihme, kun meiän entinen koiraki osas kiivetä sinne, eikä ne 
rappuset nyt oo sen kummemmat, ku muutkaan rappuset :o

Tossa se meiän huone on viä vähä sekasena :(
924367.jpg

Huomaatteks, että meillä on siä telkkari ja tietsikkaki ;)
924368.jpg

Tossa on meiän sohva ja näättekö, ku se on pehmee..
(Ei mun naama kyllä oikeesti oo noin laikukas... Johtuu salamasta ja mamin taidoista)
924371.jpg

Meiän sohva <3 Ei sekään oo oikeesti vinossa, mutta mamin 'kuvaussilmä' oli
924369.jpg

Kiipeilyteline ja muuta roinaa...
924370.jpg