Tiätteks, että mamilla taitaa olla d-e-m-e-n-t-i-a meneillään, kun se ei enää eilen illalla muistanu mikä mun nimi on, kun mentiin nukkuun :o
Huomasin sen siinä vaiheessa, kun olin päästelly mun ja mamin tyynyä päästä päähän muutaman kierroksen niin sit mami sano, että lopeta toi tommonen senkin marssipoika..
No mä aattelin heti, et nyt ei oo mamin asiat kunnossa, kun tollain unohtaa meitsin nimen ja menin sit siihen sen naaman lähelle ja just, kun piti sanoo sille, et mikä mun nimi niinku on oikeesti niin se alkaaki lässyttään siinä mulle, että mitä mamin oma marssipoika...
Mietin vaan, että keneksikähän se mua luuli, mutta päätin sit ottaa kaiken irti siitä tilanteesta, kun mami kerran lässyttikin niin sillon se on yleensä hyvällä päällä  ja mä siis jatkoin sitä tyynyjen tallaamista, jota mami sanoo marssimiseks.(liittyyköhän se marssiminen jotenkin siihen marssipoikaan)
Menin sit välillä mamin pään yliki sillain, että mun takatassut oli mamin pään toisella puolella ja etutassuilla leivoin mamin pään toisella puolen tyynyä ja mamin naama oli mun mahan alla ja sit se hiero nenäänsä mun silkkisiin masukarvoihin ja rutisti mua samalla :)
Siinä se sitten höpisi koko ajan sitä ihme marssipoikaansa niin, että iskäkin jo hermostu ja käski alkaa meiän nukkuun ja mamin pitää naamansa kii :o
No me ei paljoo välitetty iskästä, kun arvattiin, että sen käy vaan kateeks, kun mä en koskaan mee sen tyynylle tallaamaan, kun Tiikeri hoitaa sen puolen hommista..
No kuitenki mami sammutti sen lukulampun sit vähän ajan päästä ja sano mulle, että nyt nukkuun, mutta mä vaan törötin siinä tyynylläni ja leivoin minkä tassuistani kerkesin ja sit mamille iski joku uus muistikatkos, kun se näki pimeessä mun siinä tyynyllä seisomassa häntä pystyssä niin 
se sano, että nuku nyt häntäheikki ja sit se alko nauraan, vaikka iskä oli jo melkein unessa ja örisi jotain, mutta eihän mami nyt voinu sitä nauramista kesken lopettaa, kun se oli just vasta sen alottanu..

mami sanoo, että meitsillä on täs kuvas kaksoisleuka :o
274801.jpg