Osallistutaan nyt tähänkin Kissakuvahaasteeseen, jonka 
aiheena on  joulutervehdys.
Meistä on viimeks otettu jotain joulukuvia pari vuotta sitten, kun mä en tykkää niistä kahisevista joulukoristeista enkä ylipäätään mistään 
sellasesta :(
Mami ei oo sit viittiny alkaa kiusaan mua, kun mä oon muutenki vähä 
säikky..
Tiikeri taas ei välitä, vaikka sille laitettais tonttupuku päälle, mutta ei 
sitäkään sitten oo niillä joulujutuilla rääkätty..

Nää kaikki kuvat on siis 2 v. vanhoja ja kamerakin oli sillon joku ihan p***a HP, niinkuin mami sanoo ja siks ei toi kuvas laatukaan oo kaksinen :o
Tossa musta on otettu tollanen kuva missä mun lähelle on laitettu noita inhottavia köynnöksiä ja vähänkö säikähdin, kun olin just tassuani
pesemässä ja mun suukin jäi tollain kummasti, että yks hammaskin 
näkyy tollain ihmeesti ;)
1122105.jpg

Tossa Tiikeri on n. 1v. ja sille kyllä sai tota köynnöstä laittaa, vaikka kuinka :)
1122117.jpg

Tossa sitä kiinnostaa toi kuusessa oleva kynttilä..
1122113.jpg

Tossa mä menin sit antaan Tiikerille hiukan isän kädestä, kun mua alko ottaan kaaliin noi sen kaulassa olevat joulukoristeet ja kun se vaan kökötti koko ajan ne kaulassa, niinku sillä olis ollu joku kaulahuivi :o
1122122.jpg