Tiättekö meidät on ryöstetty o_o  No mä alotan alusta, eli siis tultiin Tiikerin kanssa reviirintarkastusreissulta ja sit, ku tultiin sisälle niin meinattiin 
silmämme pudottaa, kun olkkari ammotti tyhjyyttään..
Ja heti arvattiin, että meidät on ryöstetty :o Ette ikinä muuten arvaa, että mitä meiltä oli niiinku pöllitty?
No siis meiän rakkaat nojatuolit oli poissa ja sohva tietty kans.. Joo'o eiks oo törkeetä, ettei mikään oo enää varkailta turvassa edes vanhat nojatuolitkaan :)
Siinä me vähä katteltiin ympärillemme, että jos vaikka mami olis piilottanu ne johki, mutta ei niitä löytyny, ei ees sängyn alta, vaikka mamilla on yleensä siellä kaikkee roinaa, niin tuoleja ei kuiteskaan ollu..
Niin, että missäs mä nyt yöllä sit nukun tai siis nukunhan mä illalla ekaks mamin vieressä, mutta en mä siinä koko yötä jaksa olla ja yleensä häippäsen sit jossain vaiheessa omalle tuolilleni..
Ja mamiki vaan naureskelee meille ja sanoo, että odotettais nyt huomiseen...Mitähän se sillä meinaa tuleeks meidän tuolit sillon takasin vai? Tää on niin epäreilua, mä en ala..yhyyy...

Tossa mä oon tulossa sieltä reviirin tarkastusreissulta...
512783.jpg

Ja tossa tulee Tiikeri..
488215.jpg

Tossa pitäis olla molemmin puolin tota kukkaa meiän molempien tuolit..vaan onko nyt, kysyn vaan?
512811.jpg