Mekin osallistutaan tähän kissakuvahaasteeseen, jonka aiheena on tällä kertaa suosikki..

Kaikki varmaan tietääki, että mun suosikki puuhaa on nukkuminen, ulkoilu ja syöminen ;)
Mutta nyt ei laitetakkaan mitään syömiskuvia vaan tämmönen ulkoilukuva, jossa mä kökötän mun suosikkipaikassa eli tommosen kuusen alla, josta on hyvä tiirailla esim. lentopaisteja ;)
968549.jpg

Sit yllättäen toka kuva onkin nukkumiskuva, mutta tässä mä oonkin taas mun uudessa suosikkipaikassa eli iskän 'toimistotuolissa' :)
968645.jpg

Pakkohan se oli toi Tiikeriki ottaa sit mukaan tähän haasteeseen, kun se tuli noita kuviaan tohon esitteleen :o
Tossa se on suosikkipuuhassaan eli ulkoilemassa ja samalla se toimii kasvientarkastajana ;)
968576.jpg

Sit Tiikerin suosikkipaikka onkin nykyään toi koiran peti, joka on raahattu sinne meiän huoneeseen, kun se jäi koiralle pieneks :o
899820.jpg

Sit meiän yhteinen suosikkipuuha/paikka on sohva ja siinä nukkuminen eri asennoissa :)
539697.jpg