Tänään oli sit kaikkien mamien päivä ja meillä oli tänäänkin täytekakkua :o Voitteks kuvitella, että syötiin täytekakkua 3 päivää putkeen, kun alotettiin Viivin ja Taavin synttäreiltä ja sit eilen oli mun synttärit ja nyt on mamien päivä :)
Mä en saanu synttärilahjaks mitään tavaroita, kun en sellasista kerta välitä, mutta kaikkee syötävää sit tuli senkin eestä ja sit viä eilen illalla, kun tuli telkkarista joku euroviisujuttu niin mami harjas mua semmosella karstalla ja si viä lopuks kampas mun ja voi, että mä tykkäsin, enkä oikein tienny, että miten päin olisin ollu, kun se tuntu niin sikahyvältä :)
Mamiki sai jotain  lahjoja, mutta mun mielestä ne oli ihan tyhmiä ;)
Vai onks jotku cd:t muka hyviä lahjoja, eihän niitä voi ees syödä :o
Tai jotku ihmisten karkit tai sit kauneudenhoitojutut tai kukat :o
Heh, mitähän mamiki tekee jollain kauneusjutuilla, kun en mä ainaskaan oo huomannu, että niistä olis sille mitään apua ollu :o  Että turhia semmoset, ei se siitä sen kummemmaks kuitenkaan enää tuu :D :D

583107.jpg

583108.jpg