Roope ja Misu tai oikeestaan niitten mami haasto meidät tai meiän mamin tämmöseen 7- faktaa haasteeseen ja se fakta tarkottaa semmosta, että pitää kertoo ittestään 7 tosijuttua,  jos joku ei tienny ;)
Mut mami ei osallistu tähän haasteeseen, kun se on just siä henk.koht. blogissaan vastannu tähän samaan haasteeseen niin voitte mennä sieltä lukeen sen vastaukset jos satutte sen blogin löytämään :D :D

Noi P ja T  tossa numeron jälkeen on sit niinku meiän nimien alkukirjaimet ;)

 1. P: Mä oon tän kulmakunnan komein kolli
    T: Oon pitkäkarvaisin kissa näillä kulmilla

 2. P: Teen pitkiä patikkaretkiä, enkä ole vielä koskaan eksynyt
    T: Lempipaikkani ulkona on istuminen korkealla omenapuussa

 3. P: Olen ujo, säikky ja pelkään vieraita
    T: Olen kesäisin lyhytkarvainen ja talvisin pitkäkarvainen

 4. P: En osaa naukua niin kuin kissat naukuu
    T: Seuraan mun ihmisiä usein, kun ne menee lenkille

 5. P: En ole koskaan ollut sairas
    T: Multa on otettu hammas pois

 6. P: Mä oon mamin lellikki
    T: Mami sanoo, että oon nirso ruuan suhteen ja syön huonosti aina kesäisin

 7. P: Mulla on oma 'kesämökki' ja siä on mulla semmonen vanha häkkisänkykin, johon mami on tuonu mulle patjan ja peittoja
    T: Mä en yleensä oo kesäsin yötä sisällä ellei mun oo kylmä

Mut ei me kyllä ketään voida haastaa, kun käytiin muutamassa blogissa kattomassa niin kaikki oli jo haastettu, että jokainen joka tän lukee eikä oo saanu haastetta niin voi sit tehä tän omassa blogissaan :)