561554mkf9rtmbgy.gif       561554mkf9rtmbgy.gif

Mun pitää ny tulla kertoon ilouutinen, Viivi on nimittäin kosinu mua !!!
Nythän on joku karkausvuosi ja se tarkottaa sitä, että likatki saa kosia, vaikka mun mielestä sen ei oo yhtään väliä, että kumpi kosii, pääasia, että kosii ;)
No Viivi siis kyseli multa sillain salavihkaa, että mitä mä tekisin jos se kosis mua nyt ja mähän tietysti sanoin heti, että suostusin tietty jos se sen tekis :)
Sit se rohkas mielensä, kun mää en oo uskaltanu kosia Viiviä, kun oon pelänny niitä kintaita, jotka voi saada siinä kosimistilanteessa jos ei niinku sen kosijan pärstä miellytä niin oon sit pitkittäny ja pitkittäny sitä kosintaa  :o
Niin siis Viivi sit kosi mua oikein julkisesti tua omassa blogissaan ja kysy, että mennäänks me kihloihin ja että hierottais nenujamme koko loppuelämä ja mä olin siitä niin onnellinen, että tietysti suostuin, eikä 
mun tarttenu ees harkita koko asiaa, ku mähän oon tykänny Viivistä jo niin kauan ja 
yhtään mun rakkauteni sitä kohtaan ei oo haalistunu :)
Niin, että me mennään nyt sitten kihloihin ja arvakkaa, että mä oon blogistanian onnellisin kolli tällä hetkellä..
viiva_pikkusydan77.gif
1115340.jpg

viiva_pikkusydan77.gif