225189.jpg

Joo ei se kääpiö sit viäkään oo menny kotiinsa, täällä se vieläkin palloilee ja se on nyt tullu rohkeemmaks.
Meitsi vaihto taas viime yönä nukkumapaikkaa ja nukuin yläkerrassa, kun sen piskin elämöinti häiritti mun yöunia viimeks, kun olin alakerrassa.
Tiikeri alkaa olla sen kanssa hyvää pataa ja tänään, kun mami toi sen kääpiön ulos niin Tiikeri seuras sitä koko ajan, No olinhan mäkin siinä paikalla, mutta pidin kyllä etäisyyttä siihen koiraan.
Mami kuvas sitä ihan innoissaan edestä ja takaa ja vähä muualtakin ja sit mami laitto senkin kuvasivun tohon meiän kuvien kanssa samaan laatikkoon...
Ja tiätteks mitä, se koira meni mun ja Tiikerin hiekkalaatikkoon, vaikka ei se sinne mitään tehny, mutta voidaanks me nyt sit ollenkaan käyttää sitä enää jos siihen laatikkoon on tarttunu koirabasillia tai jotain..
Mä just olin aatellu alkaa talvella käyttään sitä hiekkalaatikkoo, kun ei aina hotsita mennä ulos jos on kova pakkanen.
Mulla on todistusaineistoo siitä hiekkalaatikko jutusta tossa alhaalla.

224647.jpg