Mamilla ei kai ollu eilen mitään tekemistä niin sit se päätti alkaa kiusaan meitä :(
Kuultiin, kun se rapisteli jotain ja mentiin kiireesti kattoon, että jos sieltä tulis meille jotain uutta herkkua, kun oli niin mielenkiintonen se rapina ;)
No väärin luultiin, ei tullu herkkuja vaan mamilla oli semmonen pieni rasia jossa oli semmonen joku kiiltävä juttu sisällä ja siinä kiiltävässä oli semmosia kohoumia ja sit, ku siitä kohoumasta paino niin sieltä tuli semmonen valkonen tabletti :o
Siinä vaiheessa oltiin vielä uteliaita sen mamin homman suhteen, mutta kyllä meiltä aika pian karisi turhat luulot herkkupaloista, kun mami tempas ensimmäisen lähimpänä olevan kissan kainaloonsa, joka satuin kaikeks onnettomuudeks oleen mä ja otti sellasen 
tabletin ja alko tunkeen sitä mun kurkkuuni  :o
Voin kyllä kertoo, ettei se ihan niin helposti käyny, ku mami ehkä kuvitteli, vaikka mä oon muuten aika hiljasta poikaa, mutta tollasissa tilanteissa musta tulee esiin se luontainen villikissa, mikä mä alkujaan olin, ku tänne muutin ;)
Mä olisin voinu laittaa pari kuvaa mamin raadelluista käsistä jos nimittäin joku olis ottanu niistä kuvan ;)
Mutta täytyy myöntää, että vaikka kuinka taistelin ja panin kaiken taitoni peliin niin mami veti tällä kertaa pitemmän korren ja mä vedin sen kirotun  tabletin mahalaukkuuni :)
Tiikerin kanssa ei mamilla ollu oikeestaan mitään ongelmia, kun se on semmonen mielistelijä :o
Ja niinku ei yks semmonen rasia olis riittäny, että niitä piti olla oikein kaksin kappalein siinä esillä...
Jälkeenpäin mami yritti selittää mulle, että mä pääsin sentään vähällä, ku mun ei tarttenu ottaa, ku yks sellanen tabletti ja, että Tiikeri joutu 
ottaan siitä toisestakin, kun se muka riippuu painosta, että kuinka paljon
niitä tabletteja kurkkuun tungetaan, mutta ei se kyllä mua yhtään lohduttanu :(

Tossa mä oon just nielassu sen tabletin ja se ehti vähä jo sulaa mun suussani, ku yritin taistella vastaan :(
1016273.jpg

Tossa Tiikeri lääkityksen jälkeen ja se ei mun mielestä näytä yhtään kärsivältä :o
997943.jpg

Kyllä mä siitä kidutuksesta sit hetken päästä tokenin sen verran, että pystyin ottaan jopa pienen matsin ja menin mä yöks taas mamin tyynyllekki, vaikka on mulla omaki tyyny siinä, mutta en mä siitä välitä ja sen käsittelyn jälkeen en ainakaan ;)
1016287.jpg

Tiätteks, että yks tyyppi pommittaa mamia jatkuvasti sähköposteilla, ku yhes paikas olis joku mun näkönen kissa kotia vailla ja sen tyypin mielestä se uus koti vois olla meillä :o
Mutta ei mami kuitenkaan oo ottamassa sitä kissaa meille, vaikka se haluaiskin, kun se sanoo, että mulla on jo ollu tarpeeks kärsimystä, kun olin koko kesän pakolaisena ton meiän rakin takia, eikä mami halua mua enempää kiusata ;)