Jee, nyt me ollaan Tiikerin kanssa tehty meille oma blogi, kun mami heittäyty niin tylsäks ettei sitä hotsittanu enää mikään niin me päätettiin, että asiaan pitää saada parannus. Oikeestaan tää blogijuttu alko itään mun herneen kokosissa aivoissani jo kauan aikaa sitten, kun Roope ja Misu tätä joskus ehdotti. No mä kävin sillon vähä kyyläämässä, että minklainen tää blogihomma on ja hokasin oitis ettei tää oo meitsiä varten ja kysyin Tiikeriltäkin, että tajuuko se tästä hommasta mitään, mutta sehän ei edes tajunnu, et mistä mä niinku puhun. No sit jokin aika sitten mun kamu Leevi, se asuu Hesassa niin se  otti taas tän blogiasian puheeksi ja tulin sit uudestaan kattoon, että jos, vaikka osaisin tehä täällä jotain ja tämmösen nyt sit sain aikaseks. Uskalsin noi 3 mun kissakamun blogia linkittää heti suoralta tassulta, kun en usko, et ne mulle siitä suuttuis. Toi laskuri on mun poisnukkuneilta entisiltä kotareiltani, että siks siinä on noita kävijöitä vähä useampi. Noi laatikot on ei kyllä oo mun mieleisessäni järjestyksessä, mutta en nyt jaksa alkaa noitten koodien kanssa pelaan, joten saa olla jonkin aikaa noin. En sit varmaankaan kovin aktiivisesti pysty tänne kirjotteleen, kun me ollaan viä näin syksysin Tiikerin kanssa hommissa ja sit ollaan iltasin aika simahtaneita poikia ja kun mamilta pitää salaa kirjotella ja varmaan se tulee ja länttää koneen kiinni just kesken kirjottamisen se, kun on vähä semmonen.


 208785.jpg


212075.jpg