Siis mamilta tais palaa päreet tai sit se on vaan muuten seonnu o_o
Se nimittäin meni länttään sen lehdestä leikatun tekstin missä luki se  
Pojun valtakunta
niin oman sänkynsä päätylaitaan...
Ja se teki sen siks, kun se sano, että sitä alko ottaan pattiin se, kun mä tarvin 2 tyynyä yöllä, kun mä nukun ja otin sen toisenkin tyynyn omaan käyttööni, jonka mami oli mulle siihen ystävällisesti järkänny..tai siis luulin, että se oli mulle ;)
Ja kun mami kerta  on jo pitkän aikaa nukkunu siä tyynyjen alapuolella siis patjalla niin en voinu tietää, että sillä on jotain tota järjestelyä vastaan..
Ja nyt se ei muka sit enää käykään sille... ihme touhua..
Siis eikse tajuu, että tietysti pitää olla 2 tyynyä jos aikoo nukkua poikittain :)
Jos mamia ei huvita nukkua mun kans samassa sängyssä niin voi sit hommata ittelleen oman sängyn johki nurkkaan ja antais mun tyynyjeni olla rauhassa...
Niin ja semmonen juttu viä, että se meitsin nimenmuutos tais sit tältä erää jäädä, kun enhän mä nyt todellakaan voi alkaa nimeeni toiseks muuttaan jos kerta oon tällä nimellä ihan lehteenki päässy niin sillonhan mulla kaiken järjen mukaan on oikein hyvä nimi ja kaiken lisäks viä kuuluisa :)

Tossa on mun tyynyt ja sit toi mamin teippaama lappukin.. Aika hyvin on mami mun asiat loppujen 
lopuks järkänny :)

405697.jpg

Tossa oon sit jo nukkumassa ja toi kukallinen tos mun takana on peitto, joka oli mun päälläni, mutta mami otti sen siks aikaa pois, kun se häiriköi sen kameran kans, vaikka meitsi oli jo ihan unessa...
405680.jpg

Niin ja meitä saa sit halia ;) Laitettiin nimittäin tommonen halilaskuri...