Mulla oli taas ankee viikonloppu, kun täällä oli joku lyhytkasvunen tyyppi monta päivää kylässä ja se juoksi ja touhotti pihassakin koko ajan etten mä voinu tulla pois sieltä piilopirtistäni ja kattelin sit sen ja meiän rakin menoo  sieltä korkeelta ikkunastani :(
Ette usko mitä hirveetä meteliä se tyyppi piti, vaikka se oli niin lyhyt niin ainaski sillä oli suuri ääni ja nopeet jalat.. ja siis se ei ollu hetkeekää hiljaa, enkä sit voinu ees ottaa mun päivätorkkujanikaan ja tehän tiätte, kuinka tärkeetä on ottaa vähän väliä pienet ja miksei isommatkin tirsat ;)
No onneks nyt on vähä rauhallisempaa tai miten nyt senkin ottaa, kun kuiteski toi yks harmittava rakki on täällä edelleen eikä oo lähteny viäkään pois :(
Eilen illalla aika myöhään mami tuli tuomaan mulle ruokaa oikein kahessa lautasessa ja se oli sanonu iskälle, ettei päästä sitä koiraa ulos ennenku mami on kiivenny sinne mun tykö, ettei se rakki nää mihin
mami menee ja ettei se tuu vinkuun sinne alapuolelle, kun 
mami olis halunnu viettää laatuaikaa mun kanssa 
ilman häiriötekijöitä :)
No iskä oli tehny työtä käskettyä, mutta onhan sillä koiralla muka hyvä hajuaisti ja me seurattiin sieltä mun ikkunasta, kun se koira tuli ihan samoja jälkiä mistä mamiki oli tullu ja sithän se jo oliki vinkumassa siä alapuolella ja pilas taas kaiken, mutta vähä mami ehti mua halia ennenku halusin pois sylistä enkä enää tykänny, että muhun kosketaan, ku se rakkiki ulisi niin korvia vihlovasti..
Tiikeri ei välittäny yhtään, vaikka se lyhytkasvunen oliki meillä, mutta Tikerihän onkin sen entinen kissa, vaikka ei se tyyppi sitä muista, kun se oli sillon viä ihan vauva..

Tossa toi lyhytkasvunen on ja tossa se esittelee tota maitomukiaan, jossa on viä vähä maitoo pohjalla ja jonka se kohta kippaa Tiikerin selkään, mutta siitä ei saatu kuvaa ;)
841077.jpg

Tossa Tiikeri tuli pois sit sieltä ikkunalta, ku se säikähti sitä maitoo selässään ja tossa toi tyyppiki ihmettelee kättensä töitä ;)
841078.jpg


842054.jpg