Me osallistutaan tän viikon kissakuvahaasteeseen, kun se liippaa meitä siis tosi läheltä :D
Aiheena on nimittäin pehmeä ja mitäs muuta me ollaan, ku pehmeitä ;)

Tossa on tollanen yleiskuva  musta ja kuten varmaan huomaatte niin näytän tosi pehmeeltä ja eiks mun naamastanikin näy, että mä oon luonteeltanikin aika pehmee tyyppi, vaikka mami onkin pikkusen eri mieltä asiasta ;)
1506133.jpg

Tossa sitten mun pehmee vartalo esittelyssä :)
946192.jpg

Sit tossa oon löytäny sikapehmeen nukkuma-alustan :D
1184971.jpg

No sit Tiikeristä pehmee yleiskuva ja, vaikka se näyttää siltä, että se olis pehmeempi, kuin mä niin se ei pidä paikkaansa, kunn mulla on sillain enempi noita vatsalihaksia niin oon huomattavasti pehmeempi ;)
1506159.jpg

Tossa Tiikeri esittelee pehmeitä mahakarvojaan :)
946179.jpg

Sit parissa seuraavassa kuvassa Tiikeri on löytäny pehmeen nukkumapaikan ittelleen :)
Tossa se on nukkumasa mamin sängyssä...
1506157.jpg

Tosta sit en oo kyllä yhtään hyvilläni, kun toi Tiikeri pitää mua patjanaan :o
1303719.jpg