Kirjotettiin jo aamulla aikasin juttu tähän kissakuvahaasteeseen, jonka aiheena on siis ovi, mutta kuinka ollakaan se meiän kirjotus hävis, ku tuhka tuuleen eikä koskaan saavuttanu päivänvaloo Yllättynyt 
Mä masennuin siitä ihan sairaasti, kun olin nähny niin paljon vaivaa sen jutun takia ja siit, ku mä joudun aina tekeen kaiken yksin, kun toi Tiikeri on niin tyhmä, ettei se viitti opetella kirjottaan Otsan rypistys

Nyt, kun oon hiukan rauhottunu niin yritän uudestaan ja kopioin, vaikka välillä tän kirjotuksen, ettei se taas katoo.

Mulla ei oo montaakaan sellasta kuvaa missä näkyis molemmat siis ovi ja mää..
Kun on vaan sellasia joissa mä 'poraan' ulko-ovella, että joku tulis aukaseen sen, mutta ei niissä kuvissa sit näy sitä ovee niin en voi sellasta laittaa missä on vaan mun komee pärstäni edustettuna Silmänisku

Tiikeristä on sit montaki ovikuvaa, kun se on aina menossa kaappiin tai tulossa kaapista Nauru


Tossa ovella me toimitaan sit aika usein portsareina ja ootetaan sitä meiän koiraa, ku se tulee pissalta niin tehdään sille hiukan kiusaa, eikä päästetä sitä tuleen tota peremmälle Cool


Sit mun täytyy kertoo yks juttu Tiikeristä, kun se joutu peräpääpyykille Nauru
Vaikka ei se mikään naurun asia ookkaan niin silti mua sillon pikkusen hymyilytti..
Se oli sellanen juttu, että Tiikerin entiset porukat oli tilannu jostain nettikaupasta jotain kuivaruokaa niitten niile kaljuille kissoille ja se toinen niistä kaljuista oli tullu hirveelle ripulille siitä ruuasta Yllättynyt 
Niin sit ne toi meille ne ruuat jos meiän mahat kestäis sitä ja mullahan nyt ei oo koskaan olu mitään mahavaivoja, eikä ollu nytkään, mutta Tiikerin maha meni oitis niistä nappuloista heti löysälle...
Ja sit, ku Tiikerillä on vielä sellaset pitkät karvat niin mami meinas pyörtyä, kun se näki millaseks sen peräpää oli menny Huuto 
Ei siinä sitten muu auttanu, ku kääriä Tiikeri isoon pyyhkeeseen sillain, että vaan sen pää ja peppu oli näkyvissä ja jalat siä pyyhkeessä, ettei se saanu kynsittyä mamia, kun Tiikeri inhoo kastumista yli kaiken..
Mami laitto käsiinsä sellaset keltaset kumihanskatkin,, jotka näytti mun silmään hiukan epäilyttäviltä..
Sit mami meni Tiikerin kanssa kylppäriin ja mä jäin oven taakse kuunteleen ja kuulin Tiikerin hentoo nakumista ja mamin vähemmän hentoo puhetta,,jos sitä nyt puheeksi voi ees sanoo Huuto 
Ei ne kauheen kauaa siä kylppärissä ollu, ku Tiikeri jo tuli takasin edelleen  pyyhkeeseen käärittynä ja sit mami vielä hiukan kuivas Tiikeriä ennenku se päästi sen irralleen, jinka jälkeen Tiikerille tuli kova kiire alkaa nuolla sitä pestyä paikkaa...
Ai niin meinas unohtua kertoo, että samalla Tiikeri menetti pitkät peräkarvansakin, kun mami saksi ne veke ja se mua hiukan nauratti Nauru 
Nyt ei Tiikerin oo enää yhtään maha löysällä, kun mami otti pois ne nappulat meiltä, mutta pikkusen sitä harmittaa, kun sitä kuivaruokaa on ainaki 2,5kg. jäljellä, että mitä sille tehdään, vai heitetäänkö meneen, mikä on mamista hirveetä tuhlausta Yllättynyt