Nyt ollaan palattu joululomalta ja jos suoraan sanotaan niin totuttiin jo siihen löhöilyyn, jota harrastettiin melkein koko loman ajan :)

Joulu meiän osalta ei ollu kummoinenkaan, koska meillä oli vieras koira ainaki 5 päivää täällä Topin kaverina ja se oli turhan kiinnostunu meistä, niin oltiin sitten koko ajan yläkerrassa tai sit ulkona :o

Yöllä kyllä sit oltiin porukoitten tyynyllä nukkumassa, kun se koira meni vuorostaan sinne yläkertaan ja voitteko kuvitella, että se koira ja sen mami sai huoneekseen sen meiän huoneen, joka piti olla vaan mun ja Tiikerin käytössä :o

No ei sen puoleen, että me ees oltais siä koskaan, mutta luvattu mikä luvattu ;) Yleensä me nukutaan iskän 'toimistossa'  ku siä on sellanen pehmee nojatuoli, johon me molemmat mahdutaan löhöön ja sinne me sit  mennään, kun halutaan olla rauhassa kaikelta alakerran meteliltä :)

Lahjoja ei saatu yhtäkään...ei ees ruokapaketteja, mutta  täytyy nyt totuuden nimissä kertoo, että saatiin me kyllä sit syödäksemme kaikkia herkkuja, joita ei tavallisesti saada ja saatiin syödä niin paljon, ku jaksettiiin, eikä mistään dieettijutuista ollu tietookaan...

Mutta otti se lahjattomuus silti meitä hiukan pattiin, kun Topi sai kuitenkin monta lahjaa, että onkse muka jotenki parempi, ku me :(

Uusi vuosikin vaihtu melko rauhallisissa merkeissä, eikä pahemmin pelätty niitä rkettejakaan, vaikka kyllä mun piti keskiyöllä pari kertaa nousta mamin vierestä kattoon ikkunasta, että mikä on meininki, kun se ammuskelu vaan kiihty mitä pitemmälle yö kulu, mutta mami rauhotti mua ja käski laittaa mun nupin tyynyyn ja Tiikeriki piilotteli iskän kanssa peiton alla ;)

Se vieraan koiran mami toi tullessaan kokeiltavaks sellasen ihme harjan tai jonku, joka olis muka parempi, ku tavallinen harja tai kampa :o
Hetihän sitä sitten testattiin meihin ja, vaikka oon luullu, että musta ei mitään ylimääräsiä karvoja lähde niin olin pikkusen huuli pyöreenä, kun näin lopputuloksen ja silti en huomannu, että olisin jotenkin kaljumpi, vaikka puolet mun turkista oli poissa :o
Toi laite oli joku Furminator tai joku sellanen ja Tiikeristä vasta karvaa lähtiikin ja harmi ettei sen karvavuoresta huomattu ottaa kuvaa..
Yleensä Tiikeri inhoo harjaamista, mutta tota se ei pitäny niin pahana...
Mamiki haluais meille tollasen, mutta sitä hirvittää sen hinta, ku se tyhmä muuttaa eurot aina markoiks ja ton hinta on pitkästi yli 200mk...Paitsi, että toi oli koirien kokoo, mutta ei kai se kissoillekaan tarkotettu paljoo tota halvempi oo :o
2192822.jpg

Tossa näkee selvästi Mun tunnelmat, ku se vieras koira tuli taloon..
2192852.jpg

Näin mä vietin joululomaa :)
2192825.jpg

Tiikeri furminoituna..
2192836.jpg2192849.jpg