Niin semmosta mä tulin kertoon, että se mun nimiongelma ei sit tainnu ratketa ihan vaan sillain, et mä olisin niinku vaan päättäny ottaa ittelleni uuden nimen, kun pitäshän sit mamin ja iskänki alkaa käyttään sitä uutta nimee..
Mä nimittäin vähä vihjailin siitä nimijutskasta mamille ja kysyin, et mitä se tykkäis jos mun nimi olis, vaikka Pomo, Päällikkö tai sit etuliitteellä Paha-Poju :)
Ekaks mami katto mua tyhmän näkösenä ja selvästi huomasin, että nyt on mamilla pitkät piuhat käytössä :(
Sit, kun se asia oli menny sille jakeluun ja se oli käsitelly sen mielessään niin sit se alko taas nauraan mulle ja mä jo ehdin siinä ajatella, vaikka mitä, kuten esimerkiks, että jos mami ei kohta lopeta sitä nauramista niin sen suu voi vaikka revetä ja teki kyllä mieli sanookin se sille, mutta olin sit kuiteski niinkuin en huomais
ees, että mami nauraa o_o
No sit, ku mami sai naurultaan jotain puhuttua niin se alko selittään, ettei mun muka kantsi tommosia Pomo ja Päällikkö nimiä ees ajatella, kun mä oon se joka aina ekana juoksee piiloon, kun jotain vähänki ihmeellistä tapahtuu :(    Siis eiks mami oo tajunnu etten mä piiloon mee vaan etin hyvän kyttäyspaikan mistä voi sit tehdä hyvin suunnitellun hyökkäyksen jos on tarvis..
Eikä se Paha-Pojukaan iskeny kipinää, kun mä oon kuulemma niin mamis, että semmonen nimi olis mulle muka vaan lähinnä pilkkanimi, mutta sit mami sano, että Mites olis Piilo-Poju ja alko taas nauraa..
Mutta en mä tätä nimiasiaa aio noin vaan unohtaa, meinaan, että jos joku hyvä nimi tulee vastaan
niin mä nostan tän asian uudestaan pöydälle :)
Mami vähän mököttää meille, kun se haluais ottaa meistä jotain ihme leikkikuvia, mutta me ei oikein ymmärretä sitä ja ollaan vaan tönkkönä paikallamme... Siis mitähän se oikein odottaa meiltä :o

Varmaan mun ilmeestäki huomaa, etten tykänny yhtään mamin nauramisesta tai, että olis pitäny alkaa leikkiin :o  Siis mähän oon mies
359453.jpg

Tiikeri se vaan seikkaili tiskipöydällä eikä ollu kiinnostunu mamin höpinöistä..
359456.jpg

Tossa se sit tuli pois sieltä tiskipöydältä ja häipy johonkin, kun niistä leikkikuvista tuli puhe...
359460.jpg