Tän kertasen kissakuvahaasteen aiheena on väri..
No mun väristä ei nyt ole paljo kerrottavaa, kun mussa on periaatteessa vaan yhtä väriä, mutta se on sit sitäkin komeempi ;)
Eli mä oon siis kokonaan harmaa, mutta kaulassa on muutama valkonen karva ja sit mun häntä on vähä tummempi, kuin mä muuten oon ja siinä on sit vielä mustia raitoja.
Ja mun turkki on juuresta melkein valkonen o_o
Ja sit mun maha on hiukan vaaleemman harmaa, kuin muu vartalo..
Niin ja mun nenä on kans harmaa ja viikset on nykyään valkoset, ennen nekin oli harmaat ;)
Niin ja kesäsin mun turkki näyttää auringossa jostain syystä ruskeelta....
Ja sit viä semmonen juttu, että jollekki voi tulla pakottava tarve esittää oma mielipiteensä mun väristä, että mä en niinku oliskaan harmaa ja että semmosta väriä ei virallisesti oo ..
Mutta EVVK. kai mä nyt osaan peiliin kattoo ja kaiken lisäks tunnen viä väritkin :)

Tiikeri taas haluaa, että sen väristä puhutaan virallisesti, eli se on joku punatiikeri, vaikka ei se mikään punanen kyllä oo, eikä sillä mitään Tiikerin raitojakaan oo, ku vähä jaloissa ;) Ja tossa ottassa sillä on tommonen ihme kuvio..
Tiikerin selkä on tummempi, kuin sen kyljet ja sit sen maha on vielä vaaleempi, lähes beessi..
Tiikerin nenä on vaaleen punanen ja viiksiä löytyy sekä mustana, että valkosena :)
Häntä Tiikerillä on päältä yhtä tumma, kuin selkäkin, mutta alapuolelta beessi kuten mahakin..
Niin ja sit semmonen asia piti viä mainita, että Tiikerillä on semmoset parin sentin pituset ilvestupsut siis korvissa :)

Tossa kuvassa mun väri on just semmonen, ku mä oikeesti oon ja tos mun tummempi raidallinen häntäki erottuu selvästi..
274799.jpg

Tossa on sit lähikuva mun söpöstä naamastani ja kirkkaista silmistäni ja tossa näkyy mun valkoset viikset ja harmaa nenä..
221682.jpg

Tossa näkyy Tiikerin ilvestupsut ja toi kuvio tossa ottassa..
417457.jpg

Tossa kuva Tiikerin selästä..
353920.jpg