Nyt on kyllä hyvät neuvot kultaakin kalliimmat...
Meiän porukat on kipeinä paitsi mami ei oo viä tullu kipeeks ja se aina leuhkiiki sillä, että kun muut tulee, vaikka flunssaan niin mami yskäsee pari kertaa ja sen flunssa on siinä :)
Mutta nyt se  istuu tossa koneella 2 villapaitaa päällä ja villasukat jalassa ja silti sen on kylmä ja sit se sano, että sen kurkku on vähä karhee, mutta kyllä se ainakin juoda voi, kun sillä näkyy tossa koneen vieressä olevan joku tölkki jossa on joku C-kirjain :o  Kai se jotain vitamiinijuomaa varmaankin on..
Niin siitähän mun piti kertoo, että mitä ne hyvien neuvojen tarve olis..
Nyt on niin, että me kuultiin, kun mami puhu, että meiän murkinat alkaa olla lopussa ja mitäs me sit syödään jos noi ihmiset on kaikki kipeitä, eikä ne pysty meneen hakeen meille mitään ruokaa niin kuinka meidän sitten käy :(
En mä haluais alkaa millekään dieetille tai sit toinen vaihtoehto olis, että syötäis ton kääppärin naksuja, mutta mä yks kerta vähä tutkin sen niitä naksuja ja tulin siihen tulokseen, että eipä oo kaksisia kääpiön ruuat..
Pitäsköhän mun itte lähtee huomenna naksukauppaan vai luotanks mä siihen, että mamilta löytyy tuolta kylmästä kaapista meille kuitenkin jotain.
Vitsit, että multa menee kyllä yöunet tän jutun takia..
No ehkä mä meen illalla taas marssiin mamin naaman eteen ja sit kellin selälläni niin kyllä se sinne naksukauppaan sit varmaan raahautuu, vaikka väkisin :D