Semmosta vaan tulin kertoon, kun jotkut kamut on kyselly, että oonks mä nyt joutunu sit vallan sisäkissaks, kun jotain viikko sitten mami raahas mut väkisin sisälle ja se uhkas etten pääse ulos ennenkuin oon tottunu tohon Topiin...
No eihän se juttu mennykkään niinkuin mami oli sen aatellu vaan häippäsin heti seuraavana päivänä ulos :D
Mutta totuin kuitenki siihen rakkiin sen verran, että oon tullu joka päivä  sisälle ihan vapaaehtosesti ;)
Voitte siis kuvitella kuinka ilonen mami on, kun musta on nyt tullu rohkee poika, ja tiätteks, ettei se koira oo ees uskaltanu tulla mun lähelle, kun mami vähä örähtää niin se koira tietää siitä heti, että mä oon rauhotettua riistaa :)
Ja muistatteks sitä, kun mami järkkäs meille sitä huonetta sinne yläkertaan...
Hah, me ei olla käytykään siä, vaikka sinne on ovi auki, että voitais mennä sinne koska vaan niin ei olla menty :D
Siis kyllähän me ollaan yläkerrassa käyty montaki kertaa, mutta mä oon käyny nukkumassa iskän nojatuolissa siä sen toimistossa ja Tiikeri on koisinu sen teini-ikäsen sängyssä :)
Mutta miks me mentäis sinne yhteen huoneeseen nyt, kun meitä ei päästetty sinne sillon, kun oltais haluttu, siis sillon, kun siä viä oli niitä jyrsijöitä ;)

Edit/... Klo. 1935
Jos jotakuta kiinnostaa niin tulin just taas sisälle ja melkein nenätettiin Topin kanssa, kun se meni siinä samassa ovenavauksessa iltalenkilleen, enkä ees sähissy sille :o
Mami teki just takkaan valkeen ja mä meen nyt maate siihen takan eteen niinkuin ennenvanhaan ;) Ja voi olla, että jään yöksi sisälle mamin viekkuun, mutta en oo viä päättäny asiaa...
Vähänkö muuten mami on antanu mulle herkkuruokia ja meitsi on ahminu kupunsa täyteen ja tietty mä oon käyttäny tilaisuuden  hyväkseni, kun kerta tarjotaan :)

Tossa pari kuvaa musta sisällä ja noi kuvat on tänä aamuna otettuja ;)
902820.jpg

Tossa mä taas mouruan takas ulos...
905516.jpg

Tossa samaa, ku edelläki..Vähänkö mami nauro tolle mun ilmeelle :o
905519.jpg