Me saaatiin tällänen haaste meiän kamuilta Maxilta ja Morrikselta :)

Meemin säännöt:

1. Linkitä henkilö joka haastoi sinut.

2. Kirjoita säännöt blogiisi.

3. Kirjoita kuusi sattumanvaraista asiaa itsestäsi.

4. Haasta kuusi henkilöä postauksesi lopussa ja linkitä heidät.

5. Kerro kaikille haastamillesi henkilöille haasteesta ja jätä heille viesti heidän blogeihinsa.

6. Ilmoita haastajallesi, kun olet vastannut haasteeseen.

Poju 
1. Olen luonteeltani tosi arka ja pelokas ja poistun välittömästi paikalta, kun tulee vieraita ;)
2. Leikkiminen leluilla ei kiinnosta mua pätkääkään
3. Vietän talvisin yöt mamin tyynyllä nukkuen 
4. Ulkoilen vapaana ja pääsen ulos aina, kun haluan 
5. Olen kiltti poika, enkä ole koskaan tehnyt mitään 'pahaa' (mitä nyt pari tipua on päättänyt päivänsä kynsissäni ;)
6. Olen pomo meidän porukassa ja jopa koirakin väistää mut kaukaa, mutta alistuu kyllä joskus puskettavaksi ;)


Tiikeri
1. Oon ystävällinen kaikille ja paras paikkka on kenen tahansa sylissä
2. Oon oikea nirsoilija ja vain paras kelpaa, kuten karjalan paistilihat, pakastesei ja paistijauheliha + kaikki omin tassuin pyydystetyt (Tosta viimeks mainitusta ei sit saa kertoo mamille, ettei se suutu) :)
3. Vaikka omistan pitkän tuuhean turkin niin paras paikka on silti takan päällä
4. En voi vastustaa avonaisia kaapinovia, vaan mun on aina käytettävä ne hyväkseni ja siksipä oonkin monesti jäänyt naukumaan suljetun oven taakse
5. Poju on mun paras kaveri ja sit mä tykkään pitää Topi-koiraa tyynynäni
6. Vihaan harjaamista  ja tassujen ym. pesua yli kaiken :(

Mehän ei yleensä jatketa näitä haasteita eteenpäin, mutta nyt tehdään poikkeus ja haastetaan vaan 2 meiän kamua, eli yks koirakamu Susa ja sit yks ihmiskamu Konnan mummi, joka kertoilee jutttuja Konnasta niinkuin varmaan tässäkin haasteessakin Nauru