Tiätteks kamut, että meitsi on nyt tosi kyllästyny tähän typerään ja lapselliseeen nimeeni :(
Siis alunperinhän tää Poju nimi annettiin mulle niinku väliaikaseks, kun piti äkkiä joku nimi keksiä, kun meitsillä oli aika tilattuna semmoseen yhteen jalokivien poistoon ja siä kuitenki kysyttäis, että mikäs tämän komeen kollin nimi sit on ja niin mulle keksittiin toi Poju :(
Sen nimen piti alkaa sit viä välttämättä P-kirjaimella, kun meillä oli sillon viä se yks tyttökissa, jonka nimi oli Pikkis niin se oli sit muka hienoo, kun oli kaks P:llä alkavaa kissaa o_o
No eipä oo muitakaan nimiehdotuksia sen jälkeen mulle tullu ja toi Poju on sit ollu meitsin riesana kohta 5 vuotta..
Eipä silti kävishän se nimi sitten jos täs olis aina iältäänkin poju, mutta koko ajan tässä vanhetaan, mutta nimi pysyy lapsellisena niin onks muka kiva olla sit vanhana ukkona joku Poju....
Mä haluaisin semmosen nimen, joka kuvais meitsiä, vaikka niinku ulkonäöllisesti tai jotain. Tiikerillä on just hyvä nimi, vaikka sekin on kyllä aika tylsä, mutta Tiikeri on ihan tiikerin näkönen ja se nimi sopii sille, että mulle kans semmonen nimi olis hakusessa :)
Mä oon tossa funtsinu kaikkia vaihtoehtoja ja aattelin, että olisko, vaik Puuma hyvä nimi mulle, mitä ootte mieltä.. tai jos teillä olis jotain siistejä nimiehdotuksia niin ottasin kyllä mielelläni vastaan sellasia..
Mami kyllä yrittää sanoo, että kaikki tuntee mut tolla nynnyllä Poju nimellä ja oon tullu sillä tunnetuksi, mutta miks mä en vois tulla tunnetuksi jollain toisellakin  ältsin repäsevällä nimellä :D

Ai niin sit mulle sattu yks hassu juttu tänä aamuna, tai siis mä kuulin, kun toi meiän teini-ikänen puhu mamin kanssa jotain junasta  ja sain sen käsityksen, että se teini-ikänen on lähössä jonku kaverinsa kanssa Helsinkiin ja heti mulle tuli mieleen Hössö ja Leevi ja Vincent ja luulin, että ne lähtee kattoon mun
kamuja sinne ja yritin siinä vaatimattomalla äänelläni kertoo, että voisin
lähtee niitten mukaan :)
Arvatkaa olinko sit nolo, kun mulle selvis ettei ne mitään kissoja sinne mee
kattoon vaan ne menee johki semmosiin ihme kauppoihin mistä Hössön mamiki ehkä ostaa niitä vaatteitaan tai ainakin mami sano niin...

Niin, että onks meitsi muka nimensä näkönen :(
344224.jpg