Että mua otti tossa illalla pattiin, kun mami tuli kotiin ja sit, ku me oltiin syöty, kun mami toi sapuskaa :)  Niin siis mami sano, että me voitais mennä Tiikerin kanssa käymään vähän ulkona ja se laitto kääppärinkin ulos :(
Sit mami haki sen typerän kameran ulos ja alko kuvaan meitä, kun me rämmittiin hangessa....
Tänään oli taas satanu lisää lunta ainakin 10 cm ja, vaikka nyt onkin plussan puolella niin ei ainakaan vielä oo tullu semmosta sohjokeliä..
Niin siitähän mun piti kertoo, et mikä mua niinku nolotti, no se oli semmonen juttu, että mulla oli hirvee pissahätä ja yritin 
mennä salaa yhen puskan juurelle niin eikös mami tuu perässä sen kameransa 
kanssa ja alkaa kuvaan meitsiä ja meitsin oli pakko alkaa pissaan, kun en 
millään voinu enää pidätellä :(

Tossa meitsi sitten on istunnossa
250910.jpg

Tossa Tiikerin piti tulla kyylään, että mitä mä siä puskassa tein :(
250871.jpg

Tossa kääppärikin on tulossa kyylään, mutta sen lyhyille jaloille oli liikaa lunta niin se ei ehtiny ajoissa paikalle..
250846.jpg