236872.jpg
Kääppäri sai tänä aamuna sen kantoboxin, mutta se pelkää sitä, eikä mee lähellekään koko boxia..
Tiikeri meni heti sinne boxiin, kun se tuotiin, se on aika rohkee jätkä, mut mäkin tyydyin  katteleen sitä vaan ulkopuolelta..
Mamia lapsetti hiukan yks päivä  ja se tunkes tommosen jonku nuken paidan tolle kääppärille, mutta kuten ilmeestä näkee se ei tykänny siitä yhtään ja sit se otettiin pois.
Täytyykin nyt heti kertoo tärkein juttu nimittäi se, että me on päästy mamin kanssa sopuun siinä sänkyasiassa.
Eli mä kerron nyt sit eilisillasta, kun mä menin kattoon, et mikä on tilanne nyt sen kääppärin suhteen..
Siis, kun mä loikkasin sinne sänkyyn omasta mielestäni erittäin ketterästi niin siinä vaiheessa mami jo alko nauraan mulle ja sit se koko ajan vaan nauro ja nauro, kun esitin sitä marssimista eikä se hiiltyny, vaikka se yrittikin lukee.
Varmaan mami sai ponnistella, että se pysty oleen hiiltymättä, mutta se onnistu siinä ja sit se alko sen lässyttämisen meitsille ja se oli muutenki oikein ystävällistä mulle ja mähän otin kaiken irti siitä tilanteesta  :)
Meitsi kehräs, leipo, marssi ja puski mamia ja sit mä menin siihen kellimisasentoon, jonka Reetin mami ainaskin tietää ja siitä mami sit innostu niin sairaasti, ettei sen halimisesta meinannu tulla loppua ja sit viä rutisti mua oikein kunnolla ja sano, et mä oon niin ihanan pyöree ja pehmonen :)
Kääppärikin kävi siinä sänkyä vasten seisomassa kahdella jalalla, mutta kun vähä katoin sitä niin se meni sinne sukkakoriinsa, eikä me otettu sitä ollenkaan sänkyyn ja sit mä jäin siihen tyynylle koisiin ja mulla oli oikein hyvä mieli <3
Meillä sato aamulla aika reippaasti lunta  ja arvatkaas olinks mä äimän käkenä aamulla, kun meinasin mennä ulos ja siä oli niin kaameen näköstä ja on viäkin :)

  236877.jpg