Tällä kertaa osallistutaan molemmat kissakuvahaasteessa olevaan aiheeseen, joka on puu.
Musta ei kovin montaa kuvaa oo minkään puun kanssa, kun mä en yleensäkkään tykkää kuvaamisesta ja häivyn hyvin äkkiä paikalta, kun nään jonkun tulevan kameran kanssa ;)

Tossa mä yritän piilotella ton puun takana, ettei mua huomattais, mutta huomattiin sit kuitenki :o
596379.jpg

Toi on sit mun lempparipuu, jonka alla mä yleensä makailen kesäisin ja kyylän kaikkia lentäviä ja ei lentäviä paisteja ;)
968549.jpg

Tiikeri tykkää roikkua tossa kiipeilypuussa ja esittää kaikkia vaarallisia temppuja :o
539651.jpg

Sit se tykkää tuhota noita mamin vaivalla kasvattamia pihapuita kuorimalla ne sillain niinku jäniksetkin tekee :o
225232.jpg

No tää on sit meiän molempien ehdoton ykköspuu, paitsi, että sitä ei oo enää laitettu tohon, kun mami hermostu, kun me ei annettu noitten lentävien paisten olla rauhassa murkinoimassa ;)
1362175.jpg

Sit me molemmat tykätään kiipeillä tossa korkeessa omenapuussakin, mutta tällä kertaa vaan Tiikeri on päässy kuvaan..
1362217.jpg

Sit mua huvittaa kiusata Tiikeriä sillon, kun se menee tonne kiipeilypuun laatikkoon niin sit sen on pakko tulla pois sieltä ja ottaa matsi mun kanssa :)
1362193.jpg

Tää on sit aika  harvinainen kuva, kun mä en yleensä ees vilkasekkaan ton kiipeilypuun suuntaan saati, että menisin sen päälle tai tohon kopperoon, mutta tossa mä nyt kuitenkin oon sullonu itteni Tiikerin kanssa tonne samaan, mutta ei Tiikeristä mahtunu tonne, ku vaan pää :D
1362200.jpg

Niin ja nyt ollaan sitten erittäin suuttuneita, kun sitä lehtee ei sitten tullu tänäänkään :(
Onkohan sitä edes lähetettykään, vaikka se toimittaja lähetti mamille viestiä, että se olis laittanu sen lehden postiin viime keskiviikkona, mutta mikä lehti kestää tulla näin kauan siis melkein viikko jo kulunu!!!!
Mami sano, että jos huomenna ei tuu niin sit ottaa siihen toimittajaan yhteyttä....