Niin mami on viäkin mulle vihanen siitä lintujutskasta, mutta mä en sen  mököttämisestä välitä..
Eilen illalla menin ihan pokkana tavalliseen tapaani mamin sänkyyn, kun se alko lukeen ja marssin taas siinä tyynyllä edes takas, mutta mami ei silittäny mua eikä mitään muutakaan, mutta se sano mulle yhen sanan eli rontti ja sit se käänty sillain sivuttain, etten mä niinku olis sen kirjan eessä, ku se lukee..
No emmä sit viittiny kauaa siinä marssia ja kehrätä, kun ei sillä näyttäny olevan mitään vaikutusta vaan mä asetuin sit siihen tyynylle koko pituudeltani ja olin omasta mielestäni tosi söpön näkönen ja aattelin, että kyllä se maminkin sydän siitä kohta sulaa ja vähän se suliki, kun se sano sit, että "voi Poju, kun sä oot niin söpö, ettei millään vois uskoo, että tolla naamalla varustettu kissa on sellanen peto"
Heh, eiks ollukki jo hyvä alku toi, et kyllä se mami siitä pikkuhiljaa leppyy :)
Yöllä se sit heräs ja taas se alko puhuun mulle :o  Nyt se sano, että "et mitenkään vois siirtää sitä ruhoos johki muualle, mulla on niska kipee, kun pitää nukkua ilman tyynyä"
No meitsi otti tietysti siitä heti onkeensa ja levittäydyin viäkin leveemmälle ja mami huokas ja meni sit takas siihen tyynyn viereen nukkuun :)
Siis eiks se voinu hakee ittelleen omaa tyynyä, eihän se nyt talon ainoo tyyny ollu jolla mä nukuin..
Ai niin kääppärikin on jo oma ittensä, ettei sitä enää vaivaa se rokotus..