Tiikeri on jo pitkään kinunnu, et mä toimisin sen kirjurina, 
kun se haluais kirjottaa Misulle  semmosen oikein imelän runon, 
mutta, kun se ei itte osaa niin sit mun pitää kirjottaa Tiikerin 
sanelun mukaan ;)
Tommosen se sit saneli :)

       
                    <3 Misulle <3

            
Poju tän runon tähän kirjoitti, 
            mut kaipaus Misuun mun kieleni kirvoitti.
            Siks sanelin  tunteeni kaverille,
            Ja niin sanat laitettiin paperille.
    
            Ei mulle maistu mikään ruoka,
            ei edes lemppari Sheban vuoka.
            Mami se tarjoilee jauhelihaa,
            sitä oon alkanut melkein vihaan.

            Tuuhea turkkikin putosi multa,
            on niin ikävä sua mun oma kulta.
            Me ei saada roikkua netissä,
            siks vietänkin päiväni petissä.

            Tiedän et jossain täällä sinäkin asut.
            suurin toive on nähdä sun pehmoinen masu.
            Merkkausviestejä kulkiessain jätän sulle
            ja uskon sun löytävän ne ja vastaavan mulle.

            Täällä on yks ikävissään kierivä kolli,
            sun parasta on unohtaa se naapurin Olli.
            Mä luovuta en vaan aion sut tavata,
            maailman ääriin, vaikka pitäisi ravata.

           <3 Tiikeri <3
         
738831.jpg