Mä lupasin väsätä Viiville runon, kun sillä on tänään synttärit ja tämmösen sain aikaseks ;) Tää nyt ei vedä alkuunkaan vertoja Viisikon porukalle joilta jokaiselta pukkaa lauluja ja runoja ihan tosta vaan :)


Cats Gif Images  

          
<3  Runo mun rakkaalle Viiville <3                              

          - Oi oma rakkaani Viivi kulta,             tässä tulee synttärionnittelut multa.             Oot niin kaunis ja ihana oma rakas             ja siks oot herttaässä mun korttipakas.          - Poikamieheks jo jääväni luulin,             kunnes hennon äänen Viisikon blogista kuulin.             Se ääni huumasi mun seireenien tavoin             ja suu oli mulla hölmösti avoin.          - Tunne tää tulee sydämestä syvältä             ja olo tuntuu niin sairaan hyvältä.             Poikamiehen päivät on kaukana takana,             ukkomies tulee musta, voihan pakana.           - Päivät raadan hoitaen reviiriä reunalla pellon,             odottaen rientävän iltaan tuon hitaan kellon.             Salaa mamilta koneelle hiivin,             nähdäkseni kuvan ihanan Viivin.          - Viiviä koskaan pettäisi en,             Taavi varmana mulle kostaisi sen.             Se senkan mun nenästä ottaisi             ja vielä pari kertaa kuonoon mottaisi.          - Tää rakkaus roihuaa tosi kuumana,             se päässäni tuntuu oudolta huumalta.             Yks juttu melkein unohtumaan pääs,             on Viivikin kotoisin Mansesta nääs.

  573944.jpg