Mä en oo kerinny kirjottaan pitkään aikaan muuta, ku pikipäin on käyty laittamassa noita kuvia tohon kissakuvahaasteeseen, mutta nyt mä tulin kirjottamaan pari sanaa :)
Ensiks mun tarvii kertoo, että mami on varmaan seonnu lopullisesti, kun se meni ostaan nyt jo kolmannen kannettavan koneen meille, vaikka ei olla käytetty sitä toistakaan minkä se vähä aika sitten osti o_o
Mutta mami sano, että siihen aikasemmin ostettuun koneeseen ei oo jotain langatonta verkkokorttia ostettuna niin sitä ei voi viä käyttää.. En kyllä ymmärrä, että miksei sitten ostanu sitä korttia, eikä kokonaan uutta konetta..
Tiikeri luulee nyt, että se kolmas kone on sen oma, kun se on ostettu Tiikerin entisiltä porukoilta ja siinä koneessa on se langatonkin juttu nyt mukana..
Mutta eihän se tyhmä sillä mitään tee, kun ei osaa ees kirjottaa o_o

Niin ja tiätteks, että mulla on ollu ihan hirvee por.. eiku projekti meneillään, että mun tassut on ihan rakoilla :)
Mä sain nimittäin idean tosta Reetin tarinasta ja aloin kirjottaa mun omaa tarinaa siitä, kun mä tulin tänne mamin ja iskän tykö..
Siitä tarinasta tuli sairaan pitkä, vaikka kerroin vaan ihan mun alkutaipaleesta näillä nurkilla..
Se tarina löytyy tosta 'sivut' laatikosta jos jotakuta sattuis kiinnostaan ;)

Huomatkaa, että meitsin keskikehonrakennus on tuottanu tulosta ;)
369250.jpg

369234.jpg