Tää piti kirjottaa jo eilen, mutta täällä vuodatuksessa oli joku huoltojuttu niin kirjotan sit nyt..

Mamilla on siis nyt mykkäkoulu meneillään ja se mykkäilee mulle :o
Se ei oo puhunu mulle mitään eilisen jälkeen :(
Siis se suuttu mulle siitä, kun mä tyhmyyttäni tulin eilen olisko ollu klo. 4 aikaan iltapäivällä tohon keittiön ikkunan eteen just sillon, kun noi porukat oli tullu ton kääppärin kans sieltä rokotuksesta..
Niin siis mä tulin siihen ikkunan eteen ja mulla sattu oleen tipu suussa, olikohan se joku keltatulkku vai mikä se oli..emmää tiä, mutta siis mä viskasin sen pari kertaa ilmaan ja sen tapauksen sattu iskä sit näkeen ja sehän ei yleensä kiroo, mutta nyt se oli sanonu, että perhanan kissa ja sit siihen oli rynnänny mamiki kyylään ja sit sitä taas tuotiin ulos, että ovet paukku ja taas sukkasillaan ...Sivumennen sanoen sen tipun pyydystys oli tosi helppo nakki ja kävi tassun käänteessä, vaikkei ollukkaa mitään paistilautaa, mutta tuleehan ne paistit siihen oksasta roikkuvaan ansaanki,  ja meitsillä, kun on taito hyppysissä... niin...
No siis mami kai luuli, et siinä broilerissa viä henki pihisee, kun se ajo mun pois siitä ja kiros mun perääni pitkän liudan kaikkia rumia sanoja ja sit se vei sen linnun johki mihin mä en päässy, kun se luuli et se on vaan pökränny, mutta voin kertoo, että se kyllä kuoli laakista..
No sit mami tulee takas sisälle ja kysyy iskältä, et mis Tiikeri on, siis häh, mami epäili et Tiikeri olis niinku kaiken alkuunpanija ja meitsi olis sitten niinku "löytäny" sen tipun.. heh, heh, täähän menee hyvin, kun Tiikeri saa syyt niskoilleen aattelin :)
No sitä iloo ei sit kauaa kestäny, kun Tiikeri löyty sisältä nukkumasta niin ei sitä sit voinu syyttää ja nyt mami sit mököttää mulle..
Mami sano, että sen sänkyyn on meitsillä sitten porttikielto, ettei se aio mun murhaajan naamaani sen tyynyllä nyt hetkeen kattella :(
Oliks toi nyt sitte niin kauheeta?? Olis ennemmin vihanen kääppärille, kun sen rokotuksiin meni 52 euroo rahaa ja meitsi sentäs yrittää itte ettiä syötävät, ettei mamin tarttis ostaa kaupasta niin paljoo ...
Mami oli käyny ostamassa meille jotain herkkujakin, mutta sit se ei antanukkaan niitä..naksuja vaan :(
Nyt se on kauheen huolissaan tosta kääppäristä, kun se on vaan maannu melki koko ajan sen rokotuksen jälkeen ja sen käveleminenki on aika kankeeta eikä se syökkään mitään...
Vähänks mua harmittaa täs jutus  pari asiaa, nimittäin ekaks se, että miks mun piti tulla siihen ikkunan eteen kaikkien nähtäville ja toiseks se, että en saanu laitettua sitä juttua Tiikerin syyks, että pitiks sen olla just sillon sisällä löhöömässä :(
Ai niin mami osti kääppärille semmosen takin tai jonku..

264181.jpg

  264179.jpg