Hoh hoijaa, meitsi sitten nukku viime yön eteisen tuolilla, ku ei hotsittanu mennä peremmälle, kun toi kääppäri oli joka puolella pyörimässä.
Tiikeri nukku koko yön iskän tyynyllä ja kyllä munkin teki mieli mennä mamin peiton alle, mutta en sit kiusallanikaan menny, vaikka mami kävi yöllä mua hakemassa..
Ja tieätteks mitä, toi kääpiö alko juokseen yöllä ja sen kynsistä kuulu semmonen nap, nap ääni ja vähänkse häiritti mua ja sit se alko yöllä syömään jotain koiran naksuja ja siitäkin kuulu kauhee ääni.
Ja eikös mami alkanu sille yölläkin lässyttään, mutta meitsi se vaan sai nukkua eteisessä.
Ja arvatkaa ottaaks päähän, kun mami anto sille koiralle semmosen mun vanhan nukkumalaatikon jossa mä nukuin pienenä ja se piski omi sen oitis ja se on aina siä MUN laatikossa etten saa raahattua sitä poiskaan siltä.
Sillä laatikolla on sentäs muistoarvoo ja olisin säilyttäny sen, mutta nyt se on jo pilalla, kun se haisee koiralle :(