Ei meille oo tapahtunu oikeestaan mitään mainittavaa ja kaikki on menny niitä samoja vanhoja latuja :)
Meillä on ollu melkein 10 astetta pakkasta ja ollaan jätetty suosilla ulkoilut ihan minimiin ja siitäkös iskä on sitten saanu vettä puhemyllyynsä ja se on haukkunu meitä laiskoiks ja hyödyttömiks kissoiks :o
Mutta onneks mami tuli siihen väliin pelastaan meiät pahemmalta haukkumiselta ja sano, että se tykkääki sellasista kissoista, jotka vaan löhöö, eikä juokse ulkona esim. lintujen perässä ;)
No ollaan me sen verran ulkona käyty, että ollaan saatu asiamme toimitettua ja sitten mami on ollukki jo ovella huutelemassa meitä sisälle, että aika hyvä palvelu meiän mielestä, kun ei tarvi töitäkään tehdä ruokansa eteen :)
Mä oon monta kertaa aatellu sitä, että kuinkahan kurjaa mulla olis nyt jos en olis uskaltanu tulla ollenkaan sisälle ton koiran takia niinkuin mulle meinas käydä, mutta onneks mä sitten rohkasin mieleni, tulin sisälle ja näytin heti kaapin paikan sille rakille :)

Kattokaas kamut, kun löysin hyvän ja pehmosen patjan ittelleni :D
Tiikeri ei kyllä oikein tykänny, ku rojahdin tohon sen naaman päälle ja se sano, ettei se saa hengitettyä, mutta se ei mua kyllä yhtään kiinnostanu ;)
1184970.jpg

Tossa mä sit heräsin siihen, kun mami räiski sillä kamerallaan :(
Oonpas mä muuten ihan eri värinen täs kuvas, ku nois muissa, mutta en mä oikeesti noin vaaleen harmaa oo, että mamin valokuvaustaitoihin sitten lankee tästäkin kiitos ;)
Kukahan opettais sille, että siinä kamerassa on muitakin säätöjä, kuin se yks ja ainoo mitä se osaa käyttää :D :D
1184952.jpg

Niin ja tästäkin on sitten kehkeytyny aika paljon polemiikkiä, kun toi Tiikeri rohnottaa melkein aina tossa työtasolla ja mamihan on tullu jo melkein  immuuniks tolle, ettei se niinku enää ees huomaa, vaikka Tiikeri oliski tossa, mutta iskä kyllä huomaa ja sitten mami joutuu taas puolusteleen meitä ja yleensä mami voittaa, kun se puhuu enemmän 
ja nopeempaa niin, ettei iskä saa suunvuoroo  ;)
Vaikka kyllä mamiakin ihan selvästi risoo se, kun Tiikeri on tossa työtasolla levittämässä karvojaan, ja se onki vaan niinku periaatteesta eri mieltä iskän kanssa :)
1156147.jpg