Vaikka me ollaankin vielä kesälomalla niin kirjotetaan nyt pari riviä, kun satuttiin oleen sisällä ja kone oli sopivasti auki :)

Ei meille mitään erikoista kuulu, eikä siks oo ollu mitään kerrottavaakaan paitsi, että meiän mami on ollu kipeenä jo yli kaks viikkoo ja kai sillä on joku keuhkoputkentulehdus vai olikse joku keuhkopöhö..no sama asia se kai on ;)

Syy miks me oikeestaan kirjotettiin on se, että me saatiin tonne yhteen vanhaan postaukseen tosi vihamielinen kommentti, jossa meiät haukuttiin lyttyyn, mutta ei me siitä oikeestaan paljokaan välitetty, kun me ollaan kuiteski niin hyviä tyyppejä ja muuteski, että ainahan niitä kadehtijoita näin komeille kolleiile löytyy :D

Me laitetaan se kommentti tähän, kun luvattiin se sille tyypille :) Me ei oikein ymmärretty kaikkee tosta kirjotuksesta, niinku toikin, että me muka ylpeiltäis lemmikeillämme....eihän meillä mitään lemmikkejä oo :o

Se onkin oikein innokas kommentoija, kun uutta kommenttia pukkaa niin, ettei keritä ees lukeen sitä mukaa :D Lisää tulee ja moneen kertaan....täähän on jopa hauskaa ;)

Ylpeiliöiden vihaajat
- ootte vähä tyhmiä te ylpeilette lemmikeillänne, aika tyhmää jotai "misu on tiikerin kulta" ja se viivi on mun kullanmuru. ja se mä oon poju siis tosi kova kolli. siis ihan tyhmää!!!!!!!!! `;(ja toi tiikeri perintö prinssi! ja musta yhessä kuvassa poju on aika pulska. lopettaisitte ton ylpeilyn . tyhmät kissat.tykkään muista kissoista mutta en teidän tyhmistä.-

Se tyyppi haluais varmaan nähdä musta jonku pulskan kuvan, mutta ei mulla nyt oo mitään uusia kuvia, kun toi mami potee niin ei sekään oo mitään kuvannu..

Sit me laitetaan sille tyypille linkki tonne Lokikollikisaan, että se voi käydä ihailemassa niitä muitakin osallistuja, ettei tarvi tyytyä vaan Tiikerin ihailemiseen ;)

Vähänks mä oon taas komee noissa kuvissa, mutta eihän musta rumia kuvia saakkaan ;)

1688623.jpg

785886.jpg

Tiikeri kesäturkissaaan

1345871.jpg