Niin siis mä en sit voinu olla pitempään poissa mamin viekusta ja niinpä mä nukuin koko viime yön sen peiton alla.
Siinä tapahtu sillain, että mami vei tota pikkupiskiä iltapissalle niin sillä aikaa mä hiippailin jo valmiiks mamin sänkyyn ja sit ku mami tuli sinne sänkyyn sieltä pissatuksesta niin sehän alko siinä siunaileen, kun näki mut siä kellimässä :)
Olin mä vähä vieläkin vihanen mamille ja siks tein sille kiusaa, kun se yritti lukee ennen nukkumista niin mä menin pyöriin siihen sen naaman ja kirjan väliin, hihihih....
No aluks mami mua silitteli ja halaili ja meitsipoika kehräs, mutta sitten huomasin selvästi, että mamilta alko mennä hermo, kun se ei saanu lukee sitä kirjaansa se, kun oli kuulemma jääny jännään kohtaan.  
Sit se lakkas huomioimasta mua ja käski mun lopettaa ja laitto mun peittonsa  alle.
Jäin sinne peiton alle sitten ja jossain vaiheessa yötä Tiikerikin tunkes ruhonsa sinne peiton alle..
Aika ihme juttu, et toi koira pääsee hyppään sohvalle, vaikka se tuskin edes ylettyy sohvan reunaan asti, kun se seisoo kahdella jalalla.
Sori, et mä jauhan tätä samaa koira-asiaa, mutta tää on ollu mulle aika kova pala purtavaksi.