Mä nyt pikaseen kerron jotain kuulumisia, kun me ei päästä kovin usein nykyään koneelle ja, vaikka niitä koneita on monta niin mami avaa vaan yhen :(
Siis mä satuin yks ilta näkeen, kun mami oli itte koneella, vaikka se just oli meille sössöttäny, ettei kukaan mee kesällä istuun koneen ääreen, kun kesällä on paljo muutaki tekemistä...Ai jaa, on vai..
Sit, ku yskäsin merkitsevästi mamin selän takana ja se  jäi kiinni siitä koneella istumisesta niin se alko puolusteleen, että sen täytyy hoitaa suhteita siä henk.koht blogissaankin, että siks se oli koneella ja, että se oli löytäny pari kiinnostavaa ihmisblogia ja nyt niitten kans pitää sit jutskata...
Ja mekö ei sit saada jutskata meidän kamujen kanssa.. Siis melko epäreilua :(
Arvatkaa onks meitsin ollu Viiviä ikävä, mutta ihan ku Viivi olis arvannu mun ikävän niin se oli kyny eilen moikkaamassa mua täällä netissä <3
Ette usko mitä mä kuulin yks päivä...Nimittäin tolla yhellä naapurilla on jotain 3 pv:n ikäsiä kissanpentuja ja siä on kaks harmaata 
poikastakin, mutta en sit 
tiä, että onks ne yhtä komeen harmaita, kuin mää, vaikka ne 
ihmiset kyllä
sano, että ne olis niinku mää ja pyys mamia kattoon niitä 
poikasia, mutta onneks mami ei menny ;) 
Mami sano syyks, ettei tuu siks, kun sen alkaa kuitenki tehdä 
mieli kissanpentua, eikä se nyt aio ottaa uutta kissaa, kun tulee se koiraki :(
Voi vitsi olin unohtanu jo koko koiran ja nyt hokasin, että sehän tuleeki jo ens keskiviikkona meille :(
No ilmankos mami on väkertäny jotain isoo nukkumalaatikkoo tai jotain, siis se tulee tietysti sille rakille...Ei meille vaan oo väkerretty minkäänlaista laatikkoo koskaan :(   Taidanki muuttaa asumaan sinne piilopirttiini, Tiikeri varmaan alkaa taas mielisteleen sitä koiraa, että se sais pisteitä ja kehuja, mutta mä en aio alentua sen tasolle :(

Me ehkä päästään kirjottaan seuraavan kerran sitten, kun se rakkirääpäle on tullu...

Tossa mä oon tullu just pois sieltä piilopirtistäni, jossa olin ollu nukkumassa ;)
512894.jpg

Tossa Tiikeri paistattelee päivää..
609203.jpg