Ei meidän aluks pitäny osallistua tohon kissakuvahaasteeseen, kun mami sano, ettei meistä oo siihen aiheeseen sopivia kuvia, mutta sit me esitettiin sille meiän sääli-ilmeitä niin se anto periks ja sano, et hävetkää sitten, kun kaikki teiän kamut nauraa noin huonoille turkkikuville :o

Mun mielestä näistä kuvista näkee just selvästi miten upee ja tasasen harmaa turkki mulla on ;)
Toi kuva on otettu sillon, kun uskalsin tulla sisälle, vaikka se koirakin oli paikalla ja siks mun 'tukka' on vähä pystyssä takaa :D714334.jpg

Tossa Tiikeri on kesäturkissaan :)
Siltä putoo aina kesäsin ne pitkät karvat pois ja jos multa kysytään niin nyt se näyttää paljo siistimmältä :D
714314.jpg

Sit kamut kyseli semmosta, että joks mä oon tullu sisälle ja läppässy sitä koiraa kuonolle... Noo tota en oo tullu sisälle, enkä oo läppässykkään :(
Oon vaan juossu edellä ja se koira perässä ja mamikin on 
osallistunu komentamalla koiraa, mutta toistaseks huonolla 
menestyksellä...