Nyt, kun vauhtiin päästiin niin osallistutaan samantien kissakuvahaasteeseenkin, jonka aiheena on  viikset.     

Mun viikset esittelyssä ekana :)
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Sit Tiikerin viikset :)  Aika myrtsi ilme, vai mitä :D
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

 Täytyy nyt viä kertoo tähän lopuks viime yöstä, kun tuli semmonen muutaman minutin kestävä sadekuuro ja tuuli hirveesti ja salamakin välähti ainaski yhen kerran  :(
Ja sit näin mamin tulevan yöpaitasillaan ulos sen koiran kanssa siinä jotain 12 aikaan..siis yöllä :o
Eihän se koira uskaltanu olla ulkona ees sen vertaa, että olis pissanu vaan se juoksi heti takasin sisälle...mikä nynny ;)
No sit mamiki meni sisälle ja meitsi lähtee juokseen samanaikasesti siihen ulko-ovelle, mutta ei mami mua huomannu ja jäin sit istuskeleen siihen 
oven taakse kylmissäni ja yritin vaatimattomalla äänelläni kertoo 
mamille, että täällä on sun lellipoikas, avaa ovi :)
Sitten yhtäkkiä se ovi aukes ja mami seiso siinä lässyttämässä mulle, mutta en viittiny jäädä kuunteleen vaan menin heti yläkertaan ja mami toi mulle jotain uusia naksuja joita söin muutaman..
Sit mami meni takas nukkuun ja se Topikin makas siinä kopassaan ja Tiikeriki oli sisällä ja se oli ottanu mun paikkani mamin vieressä :(
Mä kähisin sillä mun äänellä koko yön, kun yritin saada Tiikeriä tuleen sinne yläkertaan mun kans, mut eihän se tonttu mitään tajunnu :(
Oli siitä mun kähinästä ainaski se hyöty, että mami herkkäunisena valvo melkein koko yön, mutta se oli sille kyllä ihan oikein :D :D