Me osallistutaan aika monella kuvalla tähän Kissakuvahaasteeseen, jonka aiheena on kissanluonto..

Kaikista mieluisin ja läheisin mun luntooni on nukkuminen, mutta saatan mä joskus ihan innostuakkin erilaisista jutuista ja yks mihin mä oon jääny koukkuun on toi surffailu ja sitä mä harrastankin ihan päivittäin :)
1112900.jpg

Sit mulle on muodostunu sellanen pomottelunhalu, jota mun täytyy joka käänteessä käydä testaamassa tohon rakkiin, että vieläkö se tehoo ja voin kertoo, että hyvin toimii ;)
1063856.jpg

Tää on sit melkein parasta mikä liittyy mun luontooni, ainakin omasta mielestäni :)
Oon tossa keskellä mamin tyynyä, vaikka on mulla omakin tyyny tossa vieressä, mutta tykkään olla just tolla tyynyllä ja mami voi mennä sille toiselle tyynylle, vaikka se sanoo, ettei se osaa nukkua sillä puolella :o
Mutta omahan on ongelmansa :D
298471.jpg

Sit mä saatan joskus, mutta hyvin harvoin innostua jopa leikkiin ja yleensä mä leikin piilosta ja sitä leikitään sillain, että mä meen maton alle piiloon ja Tiikeri sit ettii mua, mutta nyt on siihenkin tullu sit yks probleema, kun se rakki tulee aina niillä sorkillaan tökkiin sitä mattoo siitä kohti missä mä piilottelen ja mä en tykkää sellasesta tökkimisestä :o
332730.jpg

Sit varmaan tiedättekin, että Tiikeri tykkää olla kaapeissa ja tossa sen luonto on taas vetäny sen jostain syystä avoimeks jääneestä ovesta sen tonne kaappiin ihaileen tota pulloo..  
264170.jpg

Laatikot kuuluu myös niihin mitkä vetää Tiikeriä puoleensa ;)
kissoja024.jpg

Samaten katot vetää kummasti Tiikeriä puoleensa ja siellä Tiikeri usein viettääkin aikaansa...
661739.jpg

Sit, kun Tiikeri on sisällä niin yleensä sen löytää tuolta takan päältä makaamasta ja sinne sen on pakko päästä, vaikka se joutuu hyppään 1,6m. korkeuteen ennenkuin se pääsee sinne, mutta kun sillä on sellanen luonto, ettei se voi sieltä poiskaan olla;)
(Tollain se sit roikottaa siä häntäänsä)
1180353.jpg