Tän kertanen kissakuvahaaste oli aika vaikee, kun aihe oli yksityiskohta ja siitä piti sit ottaa kuva :o
Mutta kuinka voi ottaa yksityikohtasen kuvan kissasta, joka on kokonaisuudessaan näin komee, kuin mää ja jos mä alan kuvaan, vaikka mun korvaa niin sit mun komee naama tai 
kroppa jää kuvaamatta, että kaikista parasta olis ollu, kun olisin 
laittanu kokovartalokuvan ittestäni, mutta mami ei suostunu siihen,
kun senkin piti tulla taas tähän säheltään :(

No suutuinkin siinä välilä jo mamille ja sanoin, ettei laiteta sitten mitään kuvaa, mutta sit mami sai suostuteltua mun laittaan ton mun naamakuvan, kun se lässytti, kuinka komee se on ja, että Viivikin varmaan tykkää :) Ja täytyy kyllä myöntää, että mun nenä ainakin sopii hyvin tohon muuhun väritykseen :)
222462.jpg

Niin ja on mulla hienot varpaatkin, vaikka niistä on kulunu toi harmaa väri pois mikä niissä oli viä sillon, kun olin nuori poika, mutta raskas työ vaatii veronsa ja mun työ on enimmäkseen jalkatyöskentelyä niin ei oo ihme, että varpaatkin kuluu :o
IMG_4102.jpg

Tiikeristä en halua laittaa naamakuvaa, kun en tykkää, että se aina matkii mua ja sitä paitsi se ei oo läheskään yhtä komee, kuin mää ;)
Siks se saa laittaa ittestään kuvan toisesta päästä, kuin m'' eli siitä hännästään, josta se aina mulle leuhkii ja nauraa mun lyhyelle hännälleni, vaikka en mä siitä välitä, kun tiedän, että se on kuitenkin mulle kateellinen ;)
1243719.jpg

1180353.jpg

Meinas unohtua viä toikin, että Tiikeri leuhkii myös noilla karvasilla korvillaan, enkä nyt tiä, että onks siinä mitään leuhkimisen aihetta edes :o
1243763.jpg